بودجه ۹۵ شهرداری یزد ۴۵۵۲ میلیارد تصویب شد

no-thumbs

لایحه ۴ هزار میلیارد ریالی بودجه پیشنهادی سال۹۵ شهرداری یزد، با ۵۵۲ میلیارد ریال افزایش توسط شورای شهر یزد تصویب شد.

به گزارش یزدی نیوز اعضای شورای اسلامی شهر یزد در جلسات و کمیسیون‌های مختلف شورا که با حضور شهردار و معاونین سازمان‌های مربوطه برگزار شد، بررسی لایحه بودجه پیشنهادی سال ۹۵ شهرداری را در دستور کار قرار دادند.

رقم بودجه پیشنهادی شهرداری یزد در لایحه ارائه شده به شورای شهر حدود ۴ هزار میلیارد ریال بود که کلیات این لایحه با افزایش۵۵۲ میلیارد ریالی رقم بودجه در مجموع با ۴ هزار و پانصد و پنجاه و دو میلیارد ریال، به تصویب اعضای شورای شهر یزد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در حاشیه تصویب بودجه سال ۹۵ شهرداری اظهار داشت: عمده درآمدهای شهرداری در سال آینده از محل درآمدهای ناشی از عوارض شهرداری، عوارض صدور پروانه ساختمانی، سهم ارزش افزوده، تسهیلات بانکی و مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی شهرداری است.

حجت‌الاسلام عباس زارع اظهار امیدواری کرد که با ظرفیت خوبی که در یزد برای جذب مشارکت بخش خصوصی وجود دارد و با پیگیری جدی شهرداری در این رابطه شاهد تحقق منابع مالی از این محل فراتر از آنچه که در بودجه پیش‌بینی شده باشیم.

وی توجه به عمق محلات، آسفالت معابر، احداث پارک و فضای سبز، توجه به چهره و منظر شهری و بافت تاریخی را  از مهمترین اولویت‌های شورای اسلامی شهر یزد در تصویب بودجه ۹۵ شهرداری دانست.

بخش نظردهی بسته شده است..