۱۴۵کلاس در ابرکوه برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد

no-thumbs

مسئول امور تعاون و رفاه آموزش و پرورش ابرکوه گفت: 145 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در ابرکوه آماده و تجهیز شده است.

به گزارش یزدی نیوز  احمد دارابی اظهار کرد: این تعداد کلاس در ۱۴ آموزشگاه ابرکوه به امکانات مناسب برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.
وی افزود: مهمانان نوروزی از ۲۸ اسفند ماه سال جاری همزمان با آغاز تعطیلات در مدارس و اماکن فرهنگی آموزش و پرورش ابرکوه اسکان می یابند.
مسئول ستاد اسکان فرهنگیان بابیان اینکه برخی از مدارس تعیین شده برای اسکان مسافران نوروزی دارای حمام نیز می باشد تصریح کرد: همه امکانات اولیه ازجمله فرش ، یخچال، پتو، اجاق گاز و تلویزیون برای اسکان مسافران نورزی در آموزشگاه های این شهرستان فراهم شده است.
وی بابیان اینکه ظرفیت پذیرش روزانه ۸۰۰ نفر از مسافران نوروزی در آموزش وپرورش فراهم است ادامه داد: ستاد اسکان فرهنگیان ابرکوه درایام نوروز بصورت فعال تاپایان تعطیلات نوروزی آماده و درخدمت فرهنگیان سراسر کشور است.
مسئول امور تعاون و رفاه آموزش و پرورش ابرکوه خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز سال گذشته بیش از هشت هزار نفر در مدارس ابرکوه اسکان داده شدند.
ابرکوه به عنوان شهر نمونه گردشگری کشوربابیش از ۴۰۰ اثر تاریخی و طبیعی ازجمله مسجد بیرون منزلگاه امام رضا(ع) مسجد جامع ابرکوه ، خانه آقا زاده و صولت ، کوه گنبد عالی و سرو ۴۵۰۰ ساله در انتظار دیدن مسافران نوروزی است.
به گزارش ایرنا، ابرکوه با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد و در مسیرجاده اصلی یزد شیراز قرار دارد و فاصلة این شهر تا شیراز ۳۰۰ کیلومتر و تا اصفهان ۲۸۰ کیلومتر است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..