رییس جمعیت هلال احمر اردکان خبر داد:

اهدای خون توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر اردکان

رییس جمعیت هلال احمر اردکان از برگزاری برنامه اهدای خون توسط داوطلبان این جمعیت خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد /  جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر اردکان  گفت: به منظور رفع نیاز بیماران نیازمند به خون و فراورده های خونی، در فراخوانی شهرستانی، برنامه اهدای خون با مشارکت  بیش از ۳۰ نفر از داوطلبان و اعضا برگزار شد.

کمال آبادی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر و نیروهای داوطلب و پرتلاش این مجموعه همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور فعال و چشمگیری دارند گفت: جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان باری دیگر در سازمان انتقال خون استان حاضر شدند و در اهدای خون به عنوان اهدای زندگی مشارکت کردند.

وی افزود: اهدای خون جوانان هدیه ای برای نجات جان انسان‌ها و دریافت خون سالم از داوطلبان حمایت ماندگار از این امر خداپسندانه است که  بیش از ۳۰ نفر از جوانان داوطلب این شهرستان با حضور در این مراسم به این امر تحقق بخشیدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان عنوان کرد: بیماران زیادی در بیمارستان ها هستند که حیاتشان به قطره های خون ما بستگی دارد و در انتظار دریافت قطرات حیات بخش خون، لحظه شماری می کنند.

کمال آبادی اذعان داشت: هدف از این برنامه فرهنگ سازی بین اعضاء در راستای رسیدن به اهداف بشر دوستانه و کمک به نیازمندان، ارتقای سطح سلامت جامعه و ترویج فرهنگ اهدای خون به نیازمندان به عنوان فعالیتی زندگی بخش است.

بخش نظردهی بسته شده است..