فرماندار یزد:

انتخابات در یزد قانونمند، رقابتی و با حضور گسترده مردم برگزار شد

فرماندار یزد گفت: انتخابات هفتم اسفندماه در شهرستان یزد کاملاً قانونمند، رقابتی و با حضور گسترده مردم برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز، جلسه بررسی نقاط قوت و ضعف انتخابات هفتم اسفندماه با حضور فرماندار، اعضای ستاد انتخابات شهرستان و رابطین نمایندگان فرماندار تشکیل شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با اشاره به حضور ۶۵ درصدی مردم شهرستان یزد در انتخابات هفتم اسفندماه اظهار داشت: برنده اصلی انتخابات مردم هستند و نتیجه تلاش همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، ثبت حماسه‌ای دیگر در تاریخ افتخارات مردم یزد بوده است.

فرماندار یزد با بیان اینکه از ابتدای تشکیل ستاد انتخابات در شهرستان یزد به دنبال برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و رقابتی بوده ایم افزود: انتخابات به عنوان یکی از عرصه های رسمی و قانونی است که نشان دهنده حضور و مشارکت مردم در تصمیم گیری هاست.

وی خاطرنشان کرد: این حضور گسترده  مردم در انتخابات ناشی از آگاهی، شناخت و احساس مسئولیتی بود که ملت ایران و مردم استان از خود نشان دادند و در پایان سال ۹۴ که به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال « دولت و ملت،‌ همدلی و همزبانی » نامگذاری شده بود، اتحاد، همدلی ، همبستگی و اقتدار ملی را به نمایش گذاشتند.

" شاکری شمسی " در بخشی دیگر از مطالب خود با اعلام اینکه شهرستان یزد در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه و در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک بود تصریح کرد: با توجه به گستردگی فعالیت های انتخابات در مرکز استان نیازمند همراهی دستگاه های اجرایی در امر برگزاری همزمان این دو انتخابات بودیم که خوشبختانه این مهم به خوبی محقق شد.

فرماندار یزد با تقدیر از کلیه دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات اعم از هیأت های اجرایی، نظارت و بازرسی، نمایندگان فرماندار، اعضای شعب و … گفت: قطعاً حجم فعالیت در این سطح کاستی هایی را نیز در بر خواهد داشت که باید با بررسی آن در صدد تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف باشیم.

در این جلسه هر یک از اعضای ستاد انتخابات و رابطین نمایندگان فرماندار به ارائه نظرات خود در رابطه با مسائل اجرایی انتخابات هفتم اسفندماه مطالبی را بیان نمودند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..