امام جمعه یزد:

تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به یزد در دستور کار مسئولان قرار گیرد

امام جمعه یزد با تاکید براینکه یزد جایگاه اختلافات سیاسی نیست، گفت: تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به یزد در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اهمیت تلاش در راستای تربیت دینی جامعه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که باید به آن توجه ویژه صورت گیرد، ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت عصمت و طهارت در جامعه است.

وی به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) برای تمام انسانها می‌تواند به عنوان بهترین الگو مد نظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: یکی زا مهمترین ویژگیها و شاخصه‌های حضرت زهرا(س)، دفاع از ولایت در برابر دشمنان بود که ما باید تمام تلاش خود را در راستای ترویج این فرهنگ به کار بندیم.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: خداوند انسان را بدون هدف خلق نکرده و مهمترین هدف از زندگی انسان، رسیدن به قرب الهی و عاقبت به خیر و سعادت مند شدن است که این مهم جز با عمل به دستورات خداوند و ائمه معصومین(ع) تحقق نمی‌یابد.

ناصری به سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان یزد اشاره کرد و گفت: این سفر مصوباتی برای استان یزد داشت و مسئولان باید نسبت به تحقق این مصوبات تلاش نمایند.

وی با بیان اینکه دارالغباده و دارالعلم شعار یزد و مردم یزد است، گفت: این استان استان دین‌مداری و عبادت است و یزد جایگاه اختلافهای سیاسی و فرهنگی احزاب مختلف نیست و به هیچ گروه و حزبی هم تعلق ندارد.

تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..