تجهیز آتش‌نشانی یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از خرید تجهیزات و لوازم آتش‌نشانی برای تقویت ناوگان آتش نشانی شهر یزد خبر داد.
به گزارش همشهری «سیدعباس میرشمسی» از جمله تجهیزات خریداری شده برای ناوگان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد به خرید ۱۰ دستگاه فرز موتوری با اعتبار ۳۵۹ میلیون ریال اشاره کرد. وی همچنین از خرید ۶ دستگاه در باز کن هیدرولیکی با اعتبار ۷۹۲ میلیون ریال و ۶ دستگاه هواکش ضدانفجار با اعتبار ۲۴۸ میلیون ریال خبر داد.
میرشمسی با اشاره به انعقاد قرارداد خرید ۵۰ دستگاه بی سیم دستی و خودرویی برای ناوگان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر یزد، اظهار کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای تامین این تجهیزات یک‌میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال است.  وی ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد همچنین در سال جاری به ۹ ست با صندلی حلقه بر با اعتبار ۹۹ میلیون ریال مجهز شده است. مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد همچنین به خرید یک عدد دستگاه تنفسی با اعتبار ۷۳‌میلیون ریال اشاره کرد. وی از خرید تجهیزات حفاظت فردی شامل ۱۲۵ عدد کلاه، ۱۲۵‌چراغ قوه ضد انفجار و ۱۲۵ جفت چکمه حریق به ترتیب با یک میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال، ۴۱۲ میلیون ریال و ۳۴۳ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال خبر داد.
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد اظهار کرد: این سازمان همچنین خرید و تجهیز خودروهای امدادی را در دستور کار قرار داده است.
به گفته وی، انعقاد قرارداد خرید ۳ دستگاه کاپرای تک کابین ، یک دستگاه کاپرای دو کابین و یک دستگاه نیسان با مجموع اعتبار ۳ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال از دیگر اقدامات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در سال جاری است.
میرشمسی با اشاره به انعقاد قرارداد خرید یک دستگاه نردبان ۵۶ متری با اعتبار ۴۸ میلیون و ۱۹۷ میلیون ریال بر ضرورت خرید این دستگاه برای امدادرسانی به مجتمع‌های آپارتمانی شهر تاکید کرد. وی همچنین به انعقاد قرارداد تجهیز کاپرا به خودرو غواصی، انعقاد قرارداد تجهیز نیسان به خودرو حریق و انعقاد قرارداد تجهیز پیکاب به امداد چاه در مجموع با ۴ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال اشاره کرد.
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از تعویض تابلو ایستگاه‌ها خبر داد و گفت: ساخت و تعویض تابلوهای فرسوده ایستگاه‌ها با تخصیص ۱۲۰ میلیون ریال اعتبار اجرا شده است. وی همچنین به اجرای این طرح در ایستگاه شماره ۵ خبر داد و گفت: بزودی عملیات ساخت و تعویض تابلوهای فرسوده در ایستگاه‌های شماره یک ، ۴ ، ۷ و ۸ اجرا خواهد شد.

بخش نظردهی بسته شده است..