توجه به مسافران نوروزی دربافق

no-thumbs

فرماندار بافق گفت: خوش نگه داشتن ذائقه هموطنان و مسافران نوروزی زمینه ماندگاری بیشتر گردشگر و مشارکت گرفتن از آنان در توسعه این شهرستان را فراهم خواهد کرد.

به گزارش یزدی نیوزسید مهدی طلایی مقدم در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی شهرستان با اشاره به اینکه سال ۹۵ سال خوش آمدگویی به استان یزد است اظهار کرد: دستگاه های مربوطه برای موفقیت در جذب گردشگری این شهرستان برنامه ریزی و آینده نگری داشته باشند و زیر ساخت ها و امکانات رفاهی لازم را در این زمینه فراهم کنند.
فرماندار بافق گفت: برنامه های گردشگری و اقامتی به سمتی باشد که حضور و اقامت گردشگران و توریست خارجی در این شهرستان به نفع اقتصاد مردم رقم بخورد و بتوان از این فرصت برای جذب بیشتر گردشگر و همچنین توسعه این صنعت نهایت بهره را برد.
طلایی مقدم با بیان اینکه توسعه فعالیتهای گردشگری زمینه ایجاد اشتغال را فراهم می کند افزود: این امر برای شهرستان بافق با جمعیت جوان و علاقمند به توسعه، بسیار مفیداست.
این مسوول ادامه داد: از هر ۱۰۰نفر گردشگر که به صورت پایدار و مستمر وارد شهرستان میزبان می شود یک فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
در ادامه این جلسه مسئولان شهرستان به ارائه برنامه و پیشنهادات خود در خصوص ستاد تسهیلات سفر نوروز ۹۵ پرداختند.
نصب برند و نمادهای بافق در سطح شهر اعم از بزرگان دینی و علمی، زیبا سازی متفاوت شهر بویژه ورودی های شهر نسبت به سالهای گذشته، تهیه و پخش بروشورهای معرفی شهرستان بصورت مجازی و واقعی، بهسازی مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری، برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره صنایع دستی و فرهنگ بافق و همچنین آماده سازی اماکن تفریحی ، گردشگری و اقامتی ویژه مسافران و گردشگران نوروزی و مواردی بود که پس از تبادل نظر در این نشست تصویب شد.
امام زاده عبدا… ،مسجد جامع، باغ تیتو، تلماسه های صادق آباد،قلعه تاریخی باقر آباد، روستاهای هدف گردشگری، خانه وحشی بافقی و میدان خان از مهمترین اماکن دیدنی شهرستان بافق است که همواره مورد توجه گردشگران در طول سال به ویژه ایام نوروز بوده و هست.

بخش نظردهی بسته شده است..