خبر ویژه انتخاباتی:

تبلیغات عجیب و غریب کاندیداهای انتخابات در استان یزد

کاندیداهای این دوره انتخابات مجلس دراستان یزد با شیوه های عجیب و غریب تبلیغاتی وارد کارزار انتخابات شده اند.

به گزارش یزدی نیوز تابناک نوشت:یکی از کاندیداهای اصولگرا در استان یزد در محل ستاد انتخاباتی خود با نان خشک ورطب از علاقه مندان خود پذیرایی می کند.
این کاندیدا که بحث پیگیری انتقال آب در استان یزد را سرلوحه کار خود قرار داده است،محله به محله به دیدار بزرگان می رود و از عملکرد خود گزارشی می دهد.
این در حالی است که از شب گذشته اعضای ستاد جوانان و زنان اصلاح طلبان با حضور درمحل های پررفت و آمد شهر یزد با اهدای شاخه گل نرگس به تبلیغات کاندیدای مورد نظر خود می پردازند.
همچنین دعوت از برخی از مدیران اصلاح طلبی که در دولت جای گرفته اند بخش دیگر تبلیغات این افراد است.این مدیران قرار است در ستادهای انتخاباتی اصلاح طلبان سخنرانی کنند.
دراردکان، ستاد تبلیغاتی یکی از کاندیداها مسابقه فوتبالی ترتیب داده است که جالب توجه است.بنابراین گزارش قرار است بین تپل ها و کوتوله هامسابقه فوتبال همراه با جنگ شادی  برای تبلیغات این کاندیدای انتخاباتی صورت گیرد.
در مهریز یکی از کاندیداها نیز عکسی از خود و رییس دولت اصلاحات را منتشر کرده است که درشبکه های اجتماعی مورد استقبال قرار گرفته است.
به هر حال طی ۴۸ساعت گذشته هنوز آنچنان رنگ و بوی یزد فضای تبلیغات شهری از کاندیداها نگرفته است اما به نظر می رسد در روزهای آینده حجم عظیمی از تبلیغات فضای یزد را پرنماید.

۲ دیدگاه

  • علیرضا

    خلاصه کنید و بفرمائید تآتر ! . ما یزدیهای قدیمی میگفتیم : تیارت ! . البته من این روزها در یزد نیستم و نمی دانم کدام تبلیغ مربوط به کدام کاندیداست ؛ امٌا به دور از گرایشات سیاسی ، نان و خرما شکم یزدی مقتصد را سیر می کند ؛ امٌا گل نرگس ….

  • مجید

    اینا که همه فیلم گری ولی درکل من یک چیز می دونم ادمی که یزد بود ه مانند صالح جوکاربهترازکسی که ازقدیم یزدنبوده