مناظره با عنوان «دوران شیرین نامزدی» در یزد

به گزارش یزدی نیوزدبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: مناظره سیاسی داغ با عنوان «دوران شیرین نامزدی» فردا در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

 

مرتضی شاهمرادی، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه یزد امروز در شورای مرکزی انجمن اسلامی این دانشگاه گفت: با توجه به پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر، برنامه های را با حضور داشنجویان داریم که از جمله آنها برگزاری جشن انقلاب با عنوان« من ایرانی ام» بود.

 

وی افزود: این جشن با حضور پرشور دانشجویان  شب گذشته در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد برگزار شد که امیدواریم در برنامه های آینده نیز این حضور دانشجویان را داشته باشیم.

 

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد خاطرنشان کرد: در این راستا با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو و حضور پرشور مردم، ما برنامه های سیاسی داغ با عنوان « دوران شیرین نامزدی» داریم.

شاهمرادی بیان کرد: این برنامه سیاسی با حضور علامه عزیزی، دبیر سیاسی انجمن پیشرو علامه؛ رضا نجابت دبیر سیاسیاتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل؛ متین منتظمی، دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان؛ حسن صادقی مقدسی، نماینده سیاسی دفتر تحکیم وحدت دوشنبه۲۶ بهمن ماه در محل سالن منتظر قائم دانشگاه یزد برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: موضوع این مراسم «اصلاح طلبان و اصولگرایان، کدام پیروز انتخابات اند و تاریخچه جنبش های دانشجویی» است.

 

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد بیان کرد: این نشست سیاسی همراه با تریبون آزاد دانشجویی است که دانشجویان نیز می توانند اظهار نظر کنند.

 دانشجو

بخش نظردهی بسته شده است..