افزایش چهار درصدی مصرف بنزین در یزد

به گزارش یزدی نیوزمعاون مالی- اداری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد از افزایش ۲ درصدی مصرف گاز سی ان جی و چهار درصدی بنزین در ۱۰ ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

حمید قلیچی  اظهار کرد: در ۱۰ ماهه امسال ۸۴ میلیون لیترگاز CNG در استان مصرف شد که با این میزان مصرف، بیش از ۸۰ میلیون لیتربنزین در استان صرفه جویی شد.
وی افزود: راه اندازی جایگاههای CNG با هدف عرضه سوخت پاک و جلوگیری از آلودگی محیط زیست و حذف آلاینده های زیست محیطی بطور جدی پیگیری می شود.
وی ادامه داد: همچنین در۱۰ماهه امسال ۴۰۳میلیون لیتربنزین مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴درصد رشد دارد.
معاون مالی اداری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزدهمچنین خاطرنشان کرد: هم اکنون ۹۱ جایگاه پمپ بنزین در سطح استان وجود دارد که به خودروها سوخت تزریق می کنند.
این مسوول درادامه افزود: چهل و پنجمین جایگاه CNG استان یزدجایگاه شهرستان ابرکوه است که با دو هزار متر مکعب فشرده سازی و قابلیت سوختگیری ۱۵۰ خودرو در ساعت افتتاح شده است.
قلیچی اضافه کرد: این جایگاه درزمینی بوسعت ۱۲۰۰مترمربع و با ۱۰۰مترمربع تاسیسات با چهار دیسپنسر و هشت نازل با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به بهره برداری رسیده است.
شهرستان ابرکوه با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی یزد واقع است.

منبع: ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..