همایش کویرنوردی خانوادگی در فهرج

به گزارش یزدی نیوزهمایش کویرنوردی خانوادگی به همت هیئت ورزش های همگانی یزد و با همکاری هیئت بومی و محلی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی روستای فهرج، پایگاه بسیج و شرکت تعاونی خاطره پردیس کویر فهرج با حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت کننده  در کویر فهرج یزد برگزار شد.

 در ابتدا شرکت کنندگان از بافت تاریخی و گردشگری فهرج با همکاری راهنمایان تور بازدید نمودند و سپس خانواده های ورزشکار در کمپ کویری فهرج حضور یافته و با همکاری دست اندکاران به اجرای برنامه های پیش بینی شده ورزشی در این همایش از جمله: کویرنوردی، برگزاری مسابقه بادبادکها، طناب کشی، والیبال ساحلی، پرتاب گوی پرداختند.

در پایان این همایش به برترینهای بخش های مختلف ورزشی و تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه و به رسم یادگار اهداء گردید.

در این همایش فرهنگی ورزشی، داوود فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد، امیراعظم صحت مند سرپرست هیئت ورزشهای همگانی  یزد، سید حسین سیدعربی رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد ، محمد صادق حسینی رئیس و دیگر اعضای شورای اسلامی روستای تاریخی فهرج حضور داشتند، همچنین مهدی جاور یکی از مجریان توانای استان در این همایش به اجرای برنامه پرداخت.

بخش نظردهی بسته شده است..