افتتاح دو طرح عمرانی در دانشگاه اردکان

به گزارش یزدی نیوزهمزمان با سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مراسمی ۲ طرح عمرانی در دانشگاه اردکان افتتاح شد.


در آئین افتتاح طرح های عمرانی دانشگاه اردکان حجت الاسلام و المسلمین شاکرامام جمعه اردکان، دکتر محمد رضاتابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، مهندس سید حسینی معاون استاندار، حسین اسماعیلی فرماندار اردکان، اعضای شورای شهر و جمعی دیگر از مسئولین و خیرین حوزه آموزش عالی حضور داشتند.

این طرح ها شامل ساختمان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و کتابخانه مرکزی و مجموعه آزمایشگاهی می باشد. ساختمان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی در زیربنای ۴۵۰۰مترمربع در سه طبقه احداث گردیده که شامل ۲۸ باب کلاس، اتاق اساتید، سلف سرویس، آشپزخانه و سه باب سردخانه می باشد. برای احداث این طرح  بیش از ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است. کتابخانه مرکزی و مجموعه آزمایشگاهی هم دیگر طرحی بود که با حضور مسئولین به بهره برداری رسید. این پروژه هم در زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع احداث گردیده و برای ساخت آن ۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

در مراسم افتتاح این طرح ها، رئیس دانشگاه اردکان در سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به بیان تاریخچه ای از شکل گیری دانشگاه اردکان پرداخت. دکتر غفوری چرخابی همچنین با ارائه گزارشی در حوزه های عمرانی،آموزشی، دانشجویی و فرهنگی افزود: سعی دانشگاه بر بهره گیری از توان دانشجویان و مشارکت این قشر در برنامه های دانشگاه می باشد که شکل گیری ۱۴ کانون مختلف فرهنگی هنری در دانشگاه در همین راستا می باشد. دکتر غفوری چرخابی با برشمردن طرح های خیری دانشگاه اردکان، نقش خیرین را در توسعه آموزش عالی ستود.

فرماندار اردکان هم با تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۷۵ طرح در زمینه های آموزشی، مخابراتی،بهداشتی،عمران روستایی و میراث فرهنگی با اعتباری بالغ بر۴۰۰ میلیارد ریال در شهرستان اردکان به بهره برداری رسیده است. حسین اسماعیلی افزود: علی رغم مشکلات مالی و اعتباری، با وحدت و همدلی مسئولین توانستیم اقدامات مؤثری را در تکمیل طرح های نیمه تمام در سطح شهرستان انجام دهیم. در ادامه امام جمعه اردکان هم ضمن اظهار خرسندی از بهره برداری از طرح های دانشگاه اردکان گفت: با توجه به اینکه اردکان در حوزه صنعتی توسعه پیدا کرده بایستی در کنار آن مراکز آموزشی و دانشگاهی رشد خود را داشته باشند تا شاهد تناسب در توسعه اردکان باشیم. حجت الاسلام و المسلمین شاکرهمچنین از آغاز عملیات احداث ساختمان جدید حوزه علمیه برادران اردکان خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا دو سال آینده شاهد بهره برداری از این طرح در اردکان باشیم.

بخش نظردهی بسته شده است..