روز گذشته رخ داد:

لودگی و عدم برنامه ریزی در اجرای یکی از برنامه های صدا و سیمای مرکز یزد

برنامه روز گذشته صدا و سیمای مرکز یزد که در یکی از سالن های ورزشی یزد با عنوان جشن انقلاب برگزار شده است با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش یزدی نیوز این برنامه که قرار بود در یکی از مجتمع های تجاری یزد برگزار شود به یکدفعه بدون اطلاع رسانی به یکی از سالن های ورزشی یزد تغییر یافته است،اما با این حال جمعیت بیش از حد استاندارد دراین سالن حضور یافتند.

این حضور جمعیت زیاد باعث شد که در چندین نوبت برای خردسالان و برخی خانواده های مشکلات حاد خفگی بعلت فشار و هل دادن مردم بوجود آید.

اما حاشیه های این مراسم زمانی رنگ پررنگ تری به خود گرفت که عمو پورنگ و همکارش امیرمحمد به اجرای برنامه هایی نظیر اجرای موسیقی غربی پرداختند.

امیرمحمد در این برنامه بارها با حرکات موزون به اجرای برنامه پرداخت تا جاییکه وقتی با اعتراض برخی نهادهای مسئول مواجه شد عمو پو رنگ به حاضران این برنامه گفت که این آهنگ برای این خوانده شده که شما نباید به ان گوش دهید و اصلا خوب نیست!!

همچنین یکی از نهادهای مسئول به خبرنگار تابناک گفت که این برنامه در اخرین لحظه مجوزهای قانونی را دریافت نموده است.

این در حالی است که طی روزهای گذشته با عنوان اینکه این برنامه بعنوان جشن انقلاب است و رایگان می باشد از سوی برخی افراد و دست اندرکار این برنامه بلیط فروشی شده است.

همچنین سکوت برخی نهادهای خاص که همیشه با اجرای این نوع برنامه ها سازناکوک می زدند قابل توجه است!

تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..