تسریع در اجرای خط دوم انتقال آب به استان یزد

به گزارش یزدی نیوز استاندار یزد با اشاره به اقدامات دولت برای اجرای خط دوم انتقال آب به استان، از دولت خواست با فراهم کردن اعتبارات لازم روند اجرای این خط را تسریع کنند تا هر چه زودتر اب شرب مورد نیازمردم استان تامین شود.


 «سیدمحمد میرمحمدی» در اجتماع شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان تاریخی امیرچخماق با ستودن مقاومت‌های مردم ایران و استان در مقابل ظلم و ستم و سرافرازی کشورمان در عرصه‌های جهانی، ادامه داد: یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید، اجرای خط دوم انتقال آب به استان یزد است.

وی با اشاره به انجام کارهای مطالعاتی و مسیریابی و انتخاب مجری طرح، اظهار کرد: تاکنون ۲۴ کیلومتر از طول خط لوله گذاری شده است و عملیات حفاری ۳۲ کیلومتر دیگر هم انجام شده است از این رو از دولت می‌خواهیم با تخصیص اعتبارات لازم، روند اجرای کار را تسریع کند تا هر زودتر اب شرب مورد نیاز مردم استان تامین شود.

استاندار یزد همچنین به اقدامات انجام شده برای گازرسانی به شهرهای استان اشاره کردو افزود: خوشبختانه از ۲۰ شهر استان، ۱۹ شهر از نعمت گاز برخوردار هستند و گازرسانی به شهرستان بهاباد نیز در آینده کلید خواهد خورد.

وی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به شهرستان بهاباد آغاز شده است، ادامه داد: امیدواریم تا سال آینده این شهرستان هم از نعمت گاز برخوردار شود.

میرمحمدی با اشاره به اعتبارات گازرسانی استان، اظهار کرد: اعتبار گازرسانی استان در شرایطی که هر بشکه نفت ۱۲۰ تا ۱۳۰ دلار بود، ۳۷ میلیارد تومان بود اما در سال جاری که ارزش هر بشکه نفت به ۲۰ تا ۳۰ دلار کاهش یافته، اعتبارات گازرسانی استان به ۱۳۰ میلیار تومان رسیده که ۶۸ میلیارد تومان آن تامین شده و مابقی نیز تا پایان سال مالی تامین خواهد شد.

استاندار یزد در پایان به دستاوردهای استان در حوزه فناوری، گردشگری، صنعت و غیره پرداخت و افزود: خوشبختانه مردم استان شاهد تلاش های دولت در این عرصه‌ها در گوشه و کنار استان هستند.

منبع: ایسنا

 

۱ دیدگاه

  • رضا

    بله. مردم شاهد تلاش های دولت هستند. تعطیلی کارخانه ها، بیکاری کارگران، افزایش نرخ بیکاری استان به دو برابر را که خودتان منتشر کردید؟!