اختصاصی یزدی نیوز؛

صداوسیمای یزد هم شریک تجاری یک آگهی غیرواقعی تبلیغاتی شده است؟/عکس العمل نهادهای نظارتی چه خواهد بود؟

در کانال رسمی یکی از برنامه های کودک شبکه تابان یزد تبلیغ یک برنامه شاد با حضور عموپورنگ برای کودکان به صورت رایگان شده است اما رایگان بودن این برنامه یک دروغ بزرگی بیش نیست!

به گزارش یزدی نیوز در کانال رسمی برنامه  شکوفه های تابان که مختص یک برنامه کودک در شبکه تابان یزد است بنری تبلیغاتی از جشن انقلاب با حضور چهره ای همچون عمو پورنگ و سار هنرمندان یزدی منتشر شده است. در ذیل این آگهی متن زیر قرار دارد:
"اطلاعیه
به اطلاع کلیه علاقه مندان به حضور در جشن انقلاب میرساند که این مراسم کاملا رایگان بوده و تحت هیچ عنوانی نیاز به پرداخت وجه نمی باشد. برای تهیه کارت ورود فقط میبایست به مکان ضبط برنامه کودک شکوفه های تابان واقع در مجتمع ستاره مراجعه نموده و بدون نیاز به پرداخت هرگونه وجه ، کارت ورود را دریافت نمایید ـ "
این پیام باعث شده است بسیاری از خانواده های یزدی به مجتمع مذکور مراجعه کنند اما در کمال تعجب و علی رغم اطلاعیه رایگان بودن برنامه با برخورد جالب مسئولان این برنامه مواجه شوند.
ماجرا از این قرار است که برای حضور فرزند شما در این جشن، بایستی کارت شارژ ۳۰ هزارتومانی استفاده از سالن بازی این مجتمع را خریداری کنید در غیراینصورت بلیتی برای حضور در مسابقه به شما داده نخواهد شد.
مسئولان این مجتمع بازی در واکنش به اعتراضات مردمی در خصوص دوگانگی رفتار و آگهی صورت گرفته می گویند کسانی که از قبل کارت شارژ این مجتمع کودک را داشته اند رایگان است. وقتی برخی مراجعین کارت شارژ را ارئه کرده اند بازهم گفته اند کارت شارژهایی که در یک ماه اخیر صادر شده و مربوط به مدیریت جدید است ملاک است این درحالی است که در یک ماه اخیر تقریبا این مجتمع بازی برای تعمیرات تعطیل بوده است و گویا کارت شارژی صادر نشده است.
اینکه یک برنامه تفریحی، هزینه بر بوده شکی نیست و اینکه بخش خصوصی برای جبران هزینه ها و درآمد زایی بلیت دریافت کند نیز امر قابل قبولی است ولی اینکه در بنر تبلیغاتی و آگهی آن به دروغ از واژه رایگان استفاده و در نهایت با یک ترفند بلیت ۳۰ هزارتومانی دریافت شود امر ناپسندی است.
از دیگر سو اینکه صداو سیمای یزد هم به عنوان همکار در این برنامه با این روند و روش  همراهی می کند جای تعجب دارد.
 

۱ دیدگاه

  • مدیر مدرسه

    سلام چرا دروغ میگید من برای بچه های مدرسه خودم ۸۰ تا بلیط رایگان گرفتم وپولی هم ندادم