همزمان با دهه فجر صورت گرفت :

اهدا خون توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر اردکان

جمعی از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان همزمان با دهه مبارک فجر در یک اقدام انسان دوستانه با حضور در پایگاه انتقال خون، خون خود را اهداء کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان اظهار داشت :  همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جمعی از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان در یک اقدام انسان دوستانه با حضور در پایگاه انتقال خون، خون خود را اهداء کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان با اعلام این خبر گفت: در سومین روز از دهه مبارک فجر اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر ومردم نوع‌دوست اردکان در اقدامی انسان دوستانه با حضور در پایگاه انتقال خون، خون خود را برای بیماران و نیازمندان اهداء کردند.

کمال آبادی با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر در حمایت از زندگی و سلامت انسان ها افزود: اهدای خون گونه ای دیگر از اهدای زندگی به همنوع است .

وی گفت:بیماران زیادی در بیمارستان ها هستند که حیاتشان به قطره های خون ما بستگی دارد و در انتظار دریافت قطرات حیات بخش خون، لحظه شماری می کنند.


 

بخش نظردهی بسته شده است..