معرفی پژوهش های برترفرهنگی و هنری یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) دبیرشورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از استقبال آثار پژوهشگران استان یزد برای شرکت درهفدهمین دوره معرفی پژوهش های برتر فرهنگی،هنری و اجتماعی استان خبر داد.

مریم عاقلی با اعلام اینکه ارسال آثار به جشنواره پژوهش های برترفرهنگی،هنری و اجتماعی استان تمدید شده است افزود: پژوهشگران و علاقه مندان تا ۲۳ بهمن ماه سالجاری فرصت دارند آثار خود را به دبیر خانه این جشنواره که دراداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مستقر است ارسال نمایند.

وی گفت: تاکنون بیش از۳۰اثر به دبیر خانه هفدهمین دوره معرفی پژوهش های برتر فرهنگی،هنری و اجتماعی ارسال شده است.
وی افزود: شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به منظور قدردانی و حمایت از پژوهشگرانی که در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی استان یزد به مطالعه و پژوهش می پردازند این جشنواره را برپا می کند.
وی از کلیه اساتید، دانشجویان و پژوهشگران استان یزد دعوت کرد یک نسخه از آثار پژوهشی خود را اعم از پژوهش، پایان نامه دکترا و کارشناسی ارشد که از سال ۱۳۹۳ تاکنون انجام داده اند به واحد پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ارسال کنند.
دبیرشورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزداظهار داشت:مراسم تقدیر و تجلیل از پژوهشگران برتر همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب یزد در اسفندماه سالجاری برگزار می شود.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..