ادعاهای عجیب یک کاندیدای عدم احراز در گفتگو با خبرگزاری دولت:

اصلاح طلب نیستم/ارتباط تنگاتنگی با آیت الله جنتی و یزدی دارم!

محمد جواد آسایش داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه یزد و اشکذر که صلاحیتش احراز نشده است گفت: برخلاف برخی شایعه ها در رسانه ها و شبکه های اجتماعی جزو هیچ حزب و گروهی نیستم و بصورت مستقل در عرصه انتخابات وارد شدم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) آسایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک ایام الله دهه فجر به مقام معظم رهبری و ملت ایران افزود: امیدوارم انتخابات امسال همچون گذشته با مشارکت حداکثری مردم برگزار و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شود.
سفیر ایران در قطر درباره اینکه گفته می شود از طیف اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده است، خاطرنشان کرد: طبق قوانین وزارت امور خارجه عضویت در احزاب و گروههای سیاسی ممنوع است و تاکنون جزو هیچ حزب و گروهی نبوده و نیستم.
آسایش با اشاره به دوران مسئولیت خود به عنوان سفیر ایران در بوسنی و هرزگوین اظهار کرد: در آن دوران آیت الله جنتی نیز به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی فعالیت می کرد و ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشتیم.
وی همچنین با اشاره به ارتباط نزدیک خود با آیت الله یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری از پیش از انقلاب اسلامی اضافه کرد: دربرگزاری نشست های تفسیر قانون اساسی توسط ایشان و انتشار آن نقش اساسی داشتم.
آسایش که فعالیت به عنوان سفیر ایران در کشورهای یوگوسلاوی، کرواسی، بوسنی و هرزگوین، شیلی و عمان نیز در کارنامه دارد، بهترین خاطره دوران مدیریتی خود را سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۶۷ و بازدید ایشان از شهر ساریوو مرکز مسلمانان اروپا عنوان کرد.
وی افزود: حضرت آیت الله خامنه ای در این سفر دستورهایی از جمله ترجمه نهج البلاغه به زبان صربی صادر کردند که به بهترین نحو اجرا شده است.
 

۱ دیدگاه

  • اولیائی

    آقای آسایش هم گزینه بدی نیست. البته اینکه صراحتا گفته است عضو هیچ حزب و گروه نیست، یعنی اصلاح طلب هم نیست و این واقعا قابل تامل است!
    اصلاحات به کجا می ورد؟!