در نشست کمیسیون برگزاری مجمع اصلاح طلبان یزد مطرح شد:

از ۲۹ کاندیدای اصلاح طلبان یزد، یک نفر تاییدصلاحیت شده است/مجمع اصلاح طلبان یزد ۱۶ بهمن برگزار می شود

از مجموع 29 کاندیدای اصلاح طلبان یزد برای مجلس دهم، تنها یک نفر تایید صلاحیت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان استان یزد گفت که از مجموع ۲۹ کاندیدای اصلاح طلبان یزد برای مجلس دهم، تنها یک نفر تایید صلاحیت شده است.

غلامعلی سفید در نشست کمیسیون برگزاری مجمع اصلاح طلبان استان یزد با اشاره به روند ثبت نام داوطلبان اصلاح طلب استان یزد گفت که از ابتدا ۳۱ نفر بعنوان کاندیدا در انتخابات ثبت نام کردند که دو نفر انصراف دادند.

به گزارش خبرآنلاین وی افزود: از ۲۹ نفر مانده، یک نفر که آن هم آقای تابش است در حوزه اردکان تایید شده است.

استاندار اسبق یزد بیان داشت: ۱۳ نفر به استناد بند یک ماده ۲۸، ۳ نفر به استناد ۳ ماده ۲۸ و دو نفر به استناد بند ۳ ماده ۳۰ رد صلاحیت شده اند و صلاحیت مابقی افراد (۱۰ نفر) احراز نشده است.

سفید درباره انتخابات خبرگان هم گفت که ۳ نفر با گرایش اصلاح طلبی وارد عرصه شده بودند که هر سه رد شده اند.

وی گفت: علیرغم اتفاقات رخ داده، اصلاح طلبان مصمم هستند تا صحنه را ترک نکنند چراکه به کشور و انقلاب دلبستگی دارند و در پیدایش، دفاع مقدس و حفظ نظام بیشتر از اصولگرایان زحمت کشیده اند.

رئیس شورای مشورتی ادامه داد که در این راستا اعتراضات نسبت به رد صلاحیت ها صورت گرفته، چراکه به رهبری انقلاب، ریاست جمهوری و شورای نگهبان امید داریم تا کاری کنند که نشاط بیشتر به جامعه باز گردد و اصلاح طلبان بتوانند بعنوان رقیب جدی وارد صحنه شوند.

غلامعلی سفید به سایر برنامه های اصلاح طلبان در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت که برای ایجاد شور انتخاباتی، مجمع اصلاح طلبان در شهرستان یزد و اشکذر، روز ۱۶ بهمن برگزار خواهد شد.

بخش نظردهی بسته شده است..