آغاز فعالیت ستاد اصلاح طلبان یزد:

اصلاح طلبان یزدی بدنبال گزینه نهایی برای انتخابات مجلس

شورای مشورتی اصلاح طلبان یزدی برای انتخاب گزینه نهایی وارد گود شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) تابناک نوشت:در حالیکه اکثریت کاندیداهای اصلاح طلبان استان یزد از سوی هیات نظارت شورای نگهبان عدم احراز یا رد صلاحیت شده اند،شورای مشورتی اصلاح طلبان با برگزاری جلسه فوق العاده در پی گزینه نهایی برای انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی است.


در همین حال، عبدالحنان امین الرعایا رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در انتخابات سال ۸۸ در شهرستان مهریز، یکی از گزینه های اصلاح طلبان یزدی برای انتخابات پیش رو است.

یک منبع مطلع خبر داد: شورای مشورتی اصلاح طلبان یزدی در منزل پدری دکتر عارف تشکیل جلسه داده و عبدالحنان امین الرعایا کاندیدای اصلاح طلب یزدی برای دومین بار به ارائه نقطه نظرات خود پرداخته است.

وی گفت:فرزند دکتر عارف که برای انسجام و وحدت بیشتر اصلاح طلبان یزدی از نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه یزد و اشکذر انصراف داده بود در جمع چهره های سرشناس اصلاح طلب خواهان حضور پرقدرت علاقه مندان به کشور در انتخابات شد و بر لزوم استفاده از چهره های ناشناخته ای که تا کنون فرصت مناسبی برای حضور پیدا نکرده اند، تاکید کرده است.

این خبر در حالی منتشر می شود که  بخش دیگری از اصلاح طلبان امیدوارند،کاندیداهای دیگر اصلاح طلبان که با عدم احراز و رد صلاحیت مواجه شده اندامیدوارند بتوانند درنهایت از سوی شورای نگهبان تایید شوند و اجازه ورودبه  گود انتخابات را داشته باشند.

به هر روی شواهد موجود نشان می دهد،که اصلاح طلبان امیدوارند حداقل در حوزه انتخابیه یزد به جمع بندی نهایی برسندچرا که آنها در دیگر از حوزه های انتخابیه استان یزد کاندیدای اصلاح طلبی برای معرفی ندارند.

البته در حوزه اردکان محمد رضا تابش نماینده کنونی و خواهرزاده رییس دولت اصلاحات ازافرادی که در این دوره تایید صلاحیت شده است تنها گزینه ای است که در حال حاضر در لیست نهایی اصلاح طلبان استان یزد جای گرفته است.

۲ دیدگاه

  • مجيد

    راي ما امين الرعايا

  • زماني

    خدا قوت وكيل الرعاياي يزد البته به قول آقازاده جناب آقاي عارف . به نظرم يكي از بهترين گزينه ها جهت اصلاح و آباداني شهرمان قطعا جناب آقاي امين الرعايا هستند . به اميد روزي كه جشن اين بزرگ را بگيريم