دیشب:

شورای مشورتی اصلاح طلبان یزد برگزار شد /عارف: امیدوارم امین الرعایا، وکیل الرعایای یزد شود

شورای مشورتی اصلاح طلبان یزد باحضورجمع کثیری از اصلاحدطلبان فرزند دکتر عارف و امین الرعایا کاندیدای تایید شده اصلاح طلبان تشکیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  در آستانه آغاز ایام دهه فجر انقلاباسلامی و سی و هشتمین سالروزپیروزی جمهوری انقلاب اسلامی ایران، شورای مشورتی اصلاح طلبان یزدی در منزل پدری دکتر عارف تشکیل جلسه داد و عبدالحنان امین الرعایا کاندیدای اصلاح طلب یزدی برای دومین بار به ارائه نقطه نظرات خود پرداخت.
فرزند دکتر عارف که برای انسجام و وحدت بیشتر اصلاح طلبان یزدی از نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه یزد و اشکذر انصراف داده بود در جمع چهره های سرشناس اصلاح طلب خواهان حضور پرقدرت علاقه مندان به کشور در انتخابات شد و بر لزوم استفاده از چهره های ناشناخته ای که تا کنون فرصت مناسبی برای حضور پیدا نکرده اند، تاکید کرد.
سپس، امین الرعایا تنها کاندیدای اصلاح طلب حاضر در جلسه به ارائه نظرات خود در زمینه های گوناگون پرداخت و خواستار حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات شد.
پس از سخنان امین الرعایا که با استقبال حضار روبرو شده بود فرزند دکتر عارف بار دیگر به تجلیل از امین الرعایا پرداخت و اظهار امیدواری کرد امین الرعایا، وکیل الرعایای یزد شود.
گفتنی است حضور امین الرعایا به عنوان یک فرهنگی خوشنام و موفق یزدی در عرصه انتخابات باعث دلگرمی فرهنگیان استان یزد شده است و به نظر میرسد با توجه به اینکه تا کنون کسی از مسوولین به طور جدی به دغدغه های فرهنگیان نپرداخته است، در صورت تایید نهایی وی از سوی شورای مشورتی اصلاح طلبان ، استقبال خوبی از وی در انتخابات صورت گیرد تا شاید نماینده ی بعدی یزد در مجلس از طبقه فرهیخته فرهنگیان باشد

بخش نظردهی بسته شده است..