فرماندار یزد:

برنامه های ایام الله دهه فجر در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشد

فرماندار یزد گفت: برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید در راستای ترغیب حضور پرشور مردم در انتخابات باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، جلسه شورای اداری شهرستان یزد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار و معاونین فرمانداری یزد و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان یزد برگزار شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: همه باید زمینه را برای حضور و مشارکت مردم در برگزاری جشن های سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراهم نمایند.

فرماندار یزد افزود: با توجه به شرایط کشور و منطقه برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر باید کیفی‌تر و در راستای ترغیب حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات برگزار شوند.

وی بر فضا سازی مناسب سطح شهرستان یزد در ایام الله دهه فجر تأکید کرد و گفت: دهه مبارک فجر بهترین زمان و فرصت مناسب برای انتقال و تبیین ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی است.

فرماندار یزد با اشاره به رویکرد ستاد دهه فجر شهرستان مبنی بر مشارکت عمومی مردم در برنامه های ایام الله دهه فجر افزود: باید با ایجاد انگیزه تمام مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان را در جشن انقلاب مشارکت دهیم .

 " شاکری شمسی " در ادامه با تبریک فرجام رسیدن برجام اظهار داشت: بنابر سخنان ریاست محترم جمهور این موفقیت مربوط به یک حزب و جناح خاصی نبوده بلکه متعلق به همه مردم و حتی کشورهای در حال توسعه است.

فرماندار یزد با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که فقط از طریق مذاکره و گفتگو از ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل بیرون آمده است خاطرنشان کرد: در گذشته کشورهایی نیز مشمول این بند قرار گرفته بودند که سرانجام آنها به جنگ، مداخله و سقوط دولت های آنان ختم شده بوده است.

وی الطاف خداوند، همراهی مردم، تذکرات و حمایت های رهبری، پشتکار و تیزهوشی ریاست جمهوری و تخصص و تدین تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان را از دلایل موفقیت و پیروزی ملت ایران در مذاکرات هسته ای برشمرد و تصریح کرد: لغو همه قطعنامه ها و تحریم های هسته ای ، بسته شدن پرونده هسته ای (pmd)، به رسمیت شناختن حقوق ایران در استفاده از انرژی هسته ای، قانون شدن فعالیت های نیروگاه های هسته ای و … از مهمترین دستاوردهای این توافق بوده است.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان یزد در ادامه سخنان خود اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه در شهرستان یزد اندیشیده شده است.

" شاکری شمسی " اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات بر حضور باشکوه مردم در عرصه انتخابات تأکید داشتند و انتخابات را یک رقابت دانستند که پیروز نهایی آن خود مردم هستند.

وی افزود: در شهرستان یزد مجریان انتخابات کاملاً اصل قانون مداری و بی طرفی را رعایت می کنند و به دنبال برگزاری انتخاباتی باشکوه و رقابتی هستند.

فرماندار یزد در بخش پایانی مطالب خود با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور در مسئله اقتصاد مقاومتی گفت: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در استانها و شهرستان ملاک ارزیابی مدیران خواهد بود.

بخش نظردهی بسته شده است..