فرماندار یزد:

نقش نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی مهم و تأثیرگذار است

فرماندار یزد گفت: نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی باید افرادی امانت‏دار، قانون مدار، بی طرف بوده و بتوانند در شرایط حساس تصمیماتی را برای قوانین و مقررات اتخاذ نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، نوزهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان یزد به ریاست فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان یزد برگزار شد.

" محمود شاکری شمسی " برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را مایه آبرو و حیثیت نظام و دولت دانست و افزود:  تمامی اقداماتی که در راستای انتخابات انجام می شود، از مصادیق حق الناس بوده که باید دقیقا رعایت شود.

فرماندار یزد اظهار داشت: انتخابات در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا ضرورت دارد مجریان ودست اندرکاران امر انتخابات فضا و شرایط را برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و قانونی آماده کنند تا زمینه نشاط و پویایی جامعه را فراهم شود.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان یزد نقش نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی را مهم و تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: برخورداری از توانایی جسمی، شرایط قانونی و عدم وابستگی نسبی و سببی با نامزدها، احساسی عمل نکردن و عدم اعمال گرایش فردی، امانت دار بودن و اهتمام جدی به قانون ، از جمله ویژگی هایی است که نماینده فرماندار باید دارا باشد.

 وی با اشاره به گستردگی فضای انتخابات در یزد تاکید کرد: شهرستان یزد مرکز حوزه انتخاباتی استان یزد برای انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری، مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های یزد و اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک و حوزه فرعی زرتشتیان کشور می باشد.

" شاکری شمسی "  با توجه به الزام آموزش نیروهای انتخاب شده، ابراز داشت: مردم برای استفاده از حق خود در انتخابات شرکت می‌کنند بنابراین باید به خوبی از حقوق مردم حراست شود و در این رابطه، آموزش نیروهای انتخاب شده بسیار مهم است.

فرماندار یزد در پایان در خصوص صندوق های سیار نیز باید دغدغه ها را رفع و به گونه ای برنامه ریزی کرد تا نمایندگان نامزدها در چارچوب قانون و بدون حق دخالت از ابتدا تا انتها در شعب اخذ رای حضور داشته باشند.

بخش نظردهی بسته شده است..