زمزمه های اختلاف در ائتلاف اصولگرایان یزدی:

جمع بندی نهایی کاندیدای اصولگرایان یزد به مرکز واگذار می شود/یاران احمدی نژاد در یزد تمام ائتلاف را به نام خود قبضه کرده اند

زمزمه های اختلاف در میان اصولگریان یزدی پیچیده است.این زمزمه از آنجایی آغاز شد که چندتن از مدیران دولت احمدی نژاد وارد گود شورای ائتلاف اصولگرایان استان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) تابناک خبر داد:اگرچه این روزها ائتلاف اصولگرایان استان با تاکتیک چراغ خاموش وارد کارزارانتخاباتی شده اند اما شواهد امر از اختلاف های جدی میان آنها خبرمی دهد.این اختلاف ها از آنجایی شروع شد که برخی مدیران دولت گذشته که حالا فرماندار دولت احمدی نژاد هم به انها اضافه شده است آتش میان آنها را پیچیده و سخت نموده است.

البته در این میان برخی از اصولگرایان یزدی از اینکه یاران احمدی نژاد تمام ائتلاف را به نام خود قبضه کرده اند نگرانند وحتی براین اعتقادند که بدلیل تجربه خام ،چه بسا تمام برنامه های این ائتلاف زیر سوال برود.

بازی نگرفتن بزرگان این قوم روی دیگر مسئله است،جاییکه حزب موتلفه یزد و برخی دیگر احزاب اصولگرای یزدی رنگ پررنگی در این ائتلاف ندارند.جاییکه جبهه موسوم به پایداری ویکتا رنگ آن بیش از گذشته در این ائتلاف به خود گرفته است.

بنابراین گزارش،این همه ماجرا نیست.حضور برخی نیروهای تندرو در این جبهه باعث شده است که ائتلاف اصولگرایان با مشکلات دو چندان مواجه شود.برخی تندروها این جبهه سیاسی طی سالهای گذشته بواسطه برخی عملکرد تند خود باعث شدند که جناح رقیب آنها گوی سبقت را ببرد.حال دوباره این آتش بر دامن اصولگرایان یزدی ریخته شده است.

روی دیگر این اختلاف حضور پرتعدد کاندیداهای اصولگرا در حوزه های انتخابیه این استان است.این کاندیداها هیچکدام حاضر نیستند به نفع دیگری کنار روند ، تا جاییکه شورای ائتلاف اصولگرایان یزد می خواهد گزینه نهایی را به مرکز واگذار نماید.

این در حالی است که سخنگوی ائتلاف اصولگرایان یزد گفته است:" ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان در هر حوزه انتخابیه ، صرفا از یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس حمایت خواهد کرد."

معلوم نیست که شورای ائتلاف اصولگرایان یزد که هم اینک برخی از یاران نزدیک احمدی نژاد همچون؛خواجه سروی،قاسم روانبخش،دکتر میرمحمدی،صباغیان،محمد صالح جوکارو دخیل عباس زارع زاده قراردارند کدام یک از آنها را بعنوان سرلیست و یا گزینه نهایی اصولگرایان یزدی معرفی نماید.

۱ دیدگاه

  • رضا

    متاسفانه دکتر میرمحمدی با حمایت جبهه یکتا و جریان مشائی وارد گود انتخابات یزد شده و کنار هم نمی رود.