فرماندار یزد تأکید کرد؛

حضور مردم در انتخابات اقتدار نظام را به همراه دارد

فرماندار یزد با بیان اینکه انتخابات با شکوه موجب یأس و نا امیدی دشمنان می شود گفت: حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات می تواند افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مناسبات بین المللی به همراه داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، " محمود شاکری شمسی " در هجدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان یزد با اشاره به موفقیت ایران در به فرجام رساندن برجام اظهار داشت: این موفقیت ارزشمند و تاریخی نشأت گرفته از اراده و صبر مردم، حمایت های مقام معظم رهبری، تدابیر ریاست محترم جمهور و هوشمندی تیم مذاکره کننده ای هسته ای بود که قدرت جهانی را وادار ساخت تا تنها از طریق گفتگو و مذاکره مسئله هسته ای را با ایران حل و فصل نمایند.

فرماندار یزد تصریح کرد: قطعاً این افتخار بزرگ در سایه وحدت،‌همدلی و همزبانی مردم و مسئولین می تواند منشاء توفیقات با ارزش تری در آینده برای کشور شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات پنجمن دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه افزود: تهمیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی در خور شأن و جایگاه نظام در شهرستان یزد اندیشده شده است.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان یزد بر حضورگسترده مردم در عرصه انتخابات تأکید کرد و خاطرنشان کرد: این حضور باشکوه می تواند افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در مناسبات بین المللی به همراه داشته باشد.

" شاکری شمسی " در بخشی دیگر از سخنان خود ابراز داشت: برگزاری انتخابات امری ملی است که همه دستگاه‌های اجرایی در کشور باید با به کارگیری توان خود در راستای هر چه بهتر برگزار شدن آن تلاش کنند.

فرماندار یزد در پایان اضافه کرد آموزش مجریان انتخابات به عنوان یکی از مهمترین مواردی است که همواره مورد تاکید وزارت کشور قرار داشته و تاکنون نشست هایی برای اعضای هیأت اجرایی شهرستان های یزد و اشکذر و بخش های زارچ، خضرآباد و ندوشن  برگزار شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..