جلسه اصلاح‌طلبان با صداوسیما

no-thumbs

رئیس کارگروه رایزنی و تعامل شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: به احتمال قوی تا یک هفته آینده جلسه‌ای را با رییس سازمان صداوسیما و یا یکی از معاونان وی خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) حجت الاسلام محسن رهامی (رئیس کارگروه رایزنی و تعامل شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان) درباره جلسه با مسئولان صداوسیما به خبرنگار ایلنا گفت: برای این جلسه درخواست رسمی نداشته‌ایم اما به‌طور غیرمستقیم  این خواسته را دوستان با مسئولان صداوسیما مطرح کرده‌ایم.  جلسه‌ای با رییس سازمان یا معاونان وی در دستور کارمان قرار دارد.

وی با اشاره به این مطلب که ما هم به تشکیل جلسه و هم به نتایج جلسه امیدوار هستیم؛ ادامه داد: این جلسه که با رایزنی‌ها و روابط  هماهنگ شده است به احتمال قوی طی هفته آینده برگزار می‌شود.

رهامی در توضیح انتظارات اصلاح‌طلبان از سازمان صداوسیما؛ گفت: صداوسیما در تبلیغات و موضع‌گیری؛ کل جریان را مورد تبلیغ منفی قرار می‌دهد.  این سازمان تا آن‌جا که ممکن است باید چنین رفتارهایی را کاهش دهد و موضع بی‌طرفی را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس کارگروه رایزنی و تعامل شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به این‌که ما از صداوسیما انتظار حمایت از اصلاح‌طلبان را نداریم؛ افزود: اتخاذ موضعی بی‌طرف برای ما کفایت می‌کند. فضای صداوسیما باید به گونه‌ای تغییر کند که بر گذشته اصلاح‌طلبان تاکید نداشته باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..