فاصله زیادی تا برگزاری یک انتخابات مطلوب داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و پیش بینی خود از این انتخابات تاکید کرد: «هنوز تا برگزاری یک انتخابات مطلوب فاصله زیادی داریم.» 

 
محمد رضا خاتمی، نایب رییس مجلس ششم با بیان این مطلب در حاشیه برگزاری مراسم ختم، همسر علی نوبخت از اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ گفت: با وجود آنکه هنوز فاصله زیادی تا برگزاری یک انتخابات مطلوب فاصله داریم، اما با توجه به تمایلات جریانات سیاسی مختلف برای حضور در انتخابات مجلس دهم امیدواریم عرصه برای مشارکت حداکثری مردم فراهم شود و امیدوارم آنچه رخ می‌دهد به نفع مردم و ملت باشد. 
 
خاتمی درباره فعالیت اصولگرایان در انتخابات پیش رو نیز گفت: اصولگرایان که همواره در آستانه انتخابات دوپینگ می‌کنند و اگر زمانی آن‌ها از قدرت دوپیگنشان که حذف جریان رقیب است استفاده نکنند می‌توان در مورد آن‌ها صحبت کرد. 
 
او بیان اینکه امیدواریم اصولگرایان متحد شوند ولی این آرزو محال است که آن‌ها متحدشوند گفت: ولی اگر آن‌ها متحد شوند به طورحتم مردم می‌تواند در انتخابات پیش رو مابین دو جریان رقیب، قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند. 
 
این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره پیش بینی خود از روند بررسی صلاحیت اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو نیز گفت: بنده براین باورم روند حذف کاندیدا‌ها به واسطه نظارت استصوابی محل اشکال است، اما اصلاح طلبان به این نتیجه رسیده‌اند درشرایط فعلی از همه امکانات برای انتخابات مجلس استفاده کنند. 
 
خاتمی درباره احتمال ائتلاف اصلاح طلبان با جریانات نزدیک به دولت یا‌‌ همان اعتدالیون نیز گفت: اصلاح طلبان بزرگترن حامیان دولت هستند و در این راستا به طورحتم باجریانات همسو متحد خواهند بود و لیست متحد ارائه خواهند کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..