فرماندار یزد:

انتخابات متعلق به همه مردم ایران است

فرماندار یزد با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع مردم قم در 19 دی ماه 94 مبنی بر حضور همه افراد در عرصه انتخابات گفت: انتخابات متعلق به همه مردم ایران است و از همه افراد و گروه ها دعوت می کنیم در انتخابات حضور پیدا کنند تا کار کشور به نحو مطلوبی به سرانجام برسد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، نشست مشترک ستاد انتخابات فرمانداری های یزد  و اشکذر با حضور فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات شهرستان های یزد و اشکذر برگزار شد.

" محمود شاکری شمسی" در این جلسه اظهار داشت: براساس قانون شهرستان یزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان مرکز حوزه انتخابیه یزد و اشکذر می باشد که در این دوره نیز شامل بخش ندوشن و دهستان سورک نیز می شود.

فرماندار یزد با اشاره به حجم بالای فعالیت ها در ستاد انتخابات شهرستان یزد افزود: خوشبختانه با تمهیدات در نظر گرفته شده در بحث تأمین امکانات سخت افزاری ادارات ونهادهای استانی و شهرستانی همکاری خوبی را با ستاد داشته اند.

وی تصریح کرد: شهرستان یزد در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه استان می باشد که این نیز بر حجم و حساسیت فعالیت ها افزوده است.

" شاکری شمسی " با بیان اینکه قانون ملاک کلیه اقدامات مجریان و اعضای ستاد انتخابات شهرستان یزد است خاطرنشان کرد: در کلیه مراحل اعم از تشکیل هیأت اجرایی، ثبت نام از نامزدها و بررسی صلاحیت ها قوانین و مقررات مدنظر بوده و هیچگاه فراتر از قوانین و آئین نامه ها اقدام نشده است.

" شاکری شمسی " با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع مردم قم در ۱۹ دی ماه ۹۴ مبنی بر حضور همه افراد در عرصه انتخابات گفت: انتخابات متعلق به همه مردم ایران است و از همه افراد و گروه ها دعوت می کنیم در انتخابات حضور پیدا کنند تا کار کشور به نحو مطلوبی به سرانجام برسد .

فرماندار یزد در پایان با تأکید به اهمیت انتخاب نمایندگان فرماندار گفت: نمایندگان فرماندار و بخشدار باید افرادی کاملاً بی طرف بوده و از تسلط خوبی در بحث قوانین و آئین نامه ها برخوردار باشند.

فرماندار اشکذر در ادامه نیز با تقدیر از تشکیل این نشست افزود: در شهرستان اشکذر نیز به تبع دیگر شهرستان های استان کلیه مراحل مربوط به انتخابات مطابق با برنامه زمانبندی ستاد انتخابات کشور انجام شده است.

" شاه حسینی " خواستار همکاری و تعامل دو شهرستان به منظور در نظر گرفتن تمهیدات و امکانات لازم برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبر ی و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

فرماندار اشکذر در پایان افزود: امیدواریم با توکل به خداوند متعال و تدبیر و عقلانیت مسئولین بتوانیم زمینه ساز انتخاباتی با حضور حداکثری باشیم که منویات مقام معظم رهبری و رهنمودهای ریاست جمهوری مبنی بر حق الناس بودن رأی مردم، امانتداری و رعایت قوانین و مقررات در آن نیز در نظر گرفته شده باشد.

در این جلسه هر یک از اعضای ستادهای انتخابات به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه تحت مسئولیت خود پرداختند.

همچنین اعضای ستاد انتخابات شهرستان اشکذر از ستاد انتخابات شهرستان یزد بازدید نمودند.

بخش نظردهی بسته شده است..