زمزمه های اختلاف در بین اصولگرایان یزدی:

حضور تیم دولت گذشته در بدنه ائتلاف اصولگرایان یزد

زمزمه برخی اختلافات در بین اصولگرایان یزدی آغاز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  سایت تابناک یزد نوشت:آنگونه که شواهد نشان می دهد احزاب سنتی یزد نسبت به برخی تغییر و تحولات در بدنه ائتلاف اصولگرایان یزد نگرانی خود را اعلام کرده اند.

طی روزهای گذشته مدیرکل حوزه استاندار یزد در دولت احمدی نژاد مسئولیت سخنگویی ائتلاف اصولگرایان یزد را برعهده گرفت و همچنین چند روز پیش نیز عباس دهقان به عنوان دبیر این ستاد در استان یزد معرفی شد.
مهران فاطمی و عباس دهقان هر دو از مشاوران استاندار یزد در دولت دهم بودند که هم اکنون فعالیت خود را به شکل جدی در این ستاد آغاز کرده اند.
حضورپررنگ برخی دولتی های دولت گذشته که رنگ و بوی سیاسی آنها به جببه پایداری بیشتر نزدیک است و حتی گفته می شود از سوی جبهه یکتا مورد حمایت قرار می گیرند باعث دلخوری و سرچشمه برخی اختلاف ها در بین دیگر احزاب اصولگرای استان یزد شده است.
این زمزمه ها که بعضا با رنگ و بوی اختلاف در بین آن شنیده می شود در حالی منتشر می شود که سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان یزدبه خبرگزاری فارس گفته است:" این شورا با حضور اصولگرایان باسابقه و فعال استان یزد مشغول فعالیت است و در ایام انتخابات و قبل از آن، برنامه‌ریزی‌های مدون خود را اجرایی خواهد کرد و امیدواریم به نتایج مطلوبی در انتخابات دست پیدا کنیم."
گفتنی است شورای ائتلاف اصولگرایان متشکل از احزاب و گروه‌های اصولگرای یزد همچون حزب موتلفه اسلامی، جبهه پایداری، جمعیت ایثارگران و رهپویان انقلاب اسلامی و تعدادی از افراد حقیقی تاثیرگذار اصولگرای استان است و زیر نظر شورای ائتلاف اصولگرایان کشور و تحت نظر افرادی همچون آیت‌الله موحدی کرمانی، آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح یزدی تشکیل شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..