افتتاح تاکسی گردشگری در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) با حضور دکتر مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور «تاکسی گردشگری» استان یزد آغاز به کار کرد.

طی سفر دکتر سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و هیئت همراه به استان یزد طرح «تاکسی گردشگری» در استان یزد کار خود را آغاز کرد.

محمدمهدی شرافت در این خصوص عنوان کرد: اکنون هجده تاکسی که با داشتن عبارت YTT روی بدنه ‌شان مشخص می‌شوند و رانندگانی دارند که به زبان انگلیسی مسلط هستند کار خود را در سطح شهر آغاز نموده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد افزود: این طرح با همکاری میراث فرهنگی و تاکسیرانی به مرحله اجرا در آمد و خدمات گشت شهری، بازدید از اماکن تفریحی و تاریخی و گشت های درون و برون شهری از برنامه های اجرایی این طرح می باشد.

وی اظهار کرد: این تاکسی‌ها را بین مراکز گردشگری از جمله هتل‌ ها و مراکز توزیع می‌کنیم تا به آن‌ها جایگاه داده و خدمات مطلوبی را به گردشگران خارجی ارائه نمایند.

این مقام مسئول دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری را دیگر مکان ‌های استفاده ‌کننده از این تاکسی ‌های گردشگری دانست و عنوان کرد: دفاتر می‌توانند در راستای برگزاری تورهای گردشگری خارجی، از این تاکسی‌ ها استفاده کنند.

گفتنی است: کلاس های بلدمحلی و زبان انگلیسی از جمله دوره های آموزشی هستند که برای رانندگان این تاکسی ها در نظر گرفته شده است و اولویت اعطای مجوز با راهنمایان گردشگری می باشد که به دو زبان مسلط هستند.

بخش نظردهی بسته شده است..