در شب میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) صورت گرفت:

بازدید فرماندار شهرستان تفت از پایگاه امداد و نجات جاده ای

فرماندار شهرستان تفت در شب میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) از پایگاه امداد و نجات جاده ای جاوید الاثر متوسلیان تفت بازدید نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت: فرماندار شهرستان تفت و هیئت همراه در این شب خجسته و مبارک از پایگاه امداد و نجات جاده ای جاویدالاثر متوسلیان این شهرستان واقع در محور تفت به دهشیر (فیض آباد) بازدید و با امدادگران و نجاتگران مستقر در محل پست به گفتگو پرداختند.

محمود زارع رشکوئیه فرماندار شهرستان تفت در این بازدید بیان کرد: خدمات هلال احمر همواره بسیار ارزشمند است.

وی اظهار کرد : هلال احمر با حضور خود در نقاط پر خطر موجب آرامش خاطر مردم و مسافران می شود و یکی از وظایف دستگاه‌های اجرایی همراهی و کمک به این نهاد مردمی در راه خدمت رسانی به مردم و آسیب دیدگان است.

فرماندار تفت با اعلام اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان تفت در طرح و برنامه های مختلف البته در تمام ایام سال تعامل خوبی با ادارات و نهادهای خدمت رسان دیگر دارد، بیان کرد: آنچه قابل ذکر است به کار گیری نیروهای جوان و متخصص در پایگاه های امداد و نجات جاده ای که با تجهیزات کامل آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

زارع خاطر نشان کرد : توفیق حاصل شد جهت عرض تبریک و خسته نباشید خدمت تلاش گران عرصه امداد و نجات پایگاه جاده ای جاویدالاثر متوسلیان(فیض آباد) حضور یابم که شب بسیار بیادماندنی بود از این جهت که دیدارم در این شب مبارک با عزیزانی بود که همواره با عشق به خدمت ،امدادرسانی را وجهه همت خویش قرار داده اند.

وی گفت : از درگاه ایزد منان برای شما امدادگران و نجاتگران و کلیه مسئولین ذیربط توفیقات روز افزون از خداوند متعال مسئلت دارم.

درادامه این بازدید نجاتگران به بیان مشکلات خود و کمبود های پایگاه امداد جاده ای جاویدالاثر متوسلیان پرداختند و موضوعاتی را مطرح نمودند که فرماندار جهت رفع این مشکلات قول مساعدت و پیگیری لازم را داد

بخش نظردهی بسته شده است..