فرماندار یزد خبرداد:

ثبت نام چهار داوطلب یزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی

فرماندار یزد از ثبت نام چهار داوطلب نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، " محمود شاکری شمسی " در همین رابطه اظهار داشت: تاکنون هیچ مشکلی در ثبت نام پیش نیامده و ثبت نام داوطلبان در فرمانداری یزد طبق برنامه در حال اجرا است.

فرماندار یزد با بیان اینکه ستاد انتخابات شهرستان در دو روز پایانی پذیرایی تعداد زیادی از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باشد افزود: تجربه انتخابات دوره های گذشته نشان داده که نامزدها کار نام نویسی را به روزهای آخر و ساعات پایانی ثبت نام موکول می کنند که در این خصوص فرمانداری یزد نسبت به ثبت نام از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ هر روز اقدام می نماید.

وی با اعلام کرد: در چهارمین روز از ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری تنها یک نفر با حضور در ستاد انتخابات کشور اقدام به ثبت نام از حوزه انتخابیه استان یزد نموده است.

فرماندار یزد اضافه کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری تنها سه روز دیگر  تا پایان روز چهارشنبه دوم دی ماه فرصت دارند، تا با حضور در فرمانداری یزد و یا ستاد انتخابات وزارت کشور اقدام به نامنویسی در پنجمین دوره از این انتخابات نمایند.

" شاکری شمسی " با اشاره به ثبت نام نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذرماه آغاز شده است افزود: تا پایان وقت اداری امروز تعداد چهار  نفر نسبت به تکمیل مدارک و ثبت نام خود اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: ثبت نام از نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا پایان روز جمعه ۴ دی ماه نیز استمرار خواهد داشت.

فرماندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته تمهیدات لازم در ستاد انتخابات شهرستان برای ثبت نام از نامزدهای هر دو انتخابات در نظر گرفته شده است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..