محمدرضا عارف:

ما برای کسب ۲۰۰ کرسی مجلس وارد انتخابات می شویم/تلاش برای مرگ تفکر اصلاح طلبی برای نظام هزینه دارد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کسب اکثریت مجلس توسط اصلاح طلبان با حضور منسجم و هماهنگ شده دست یافتنی است و ما برای کسب ۲۰۰ کرسی مجلس وارد انتخابات می شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  محمدرضا عارف  در جمع اصلاح طلبان استان قزوین در سالن کوثر اظهارداشت: تشکیل شورای سیاست گذاری اصلاحات بیانگر ظرفیت این گروه است و با این تصمیم منطقی و خوب امیدواریم در انتخابات با ساماندهی و هماهنگی بیشتری ظاهر شویم.

 
وی افزود: مردم صاحبان انقلاب هستند و ویژگی اصلی انقلاب ما اتکا به مردمی است که همواره پشتیبان نظام بوده اند و نقش خود را در همه عرصه ها بویژه شرایط حساس بخوبی ایفا کرده اند.
 
عضو مجمع تشخیص صلحت نظام یادآورشد: نظام اسلامی هر جا به مردم نیاز داشته مردم آمده اند و همانگونه که شکل گیری جمهوری اسلامی با اتکاء مردم بود امروز هم موفقیت ها و عبور از بحران ومشکلات با این مردم محقق شده و در قانون اساسی هم انتخاب مسئولان رده بالا با واسطه و یا مستقیم صورت می گیرد که بیانگر مردم سالاری دینی است.
 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: ما خدمتگزار مردم هستیم و هرگاه ببخواهند برای پذیرش مسئولیت حضور پیدا می کنیم و هر گاه نخواهند کنار می رویم و با قاطعیت اعلام می کنیم گفتمان اصلاحات به فکر حذف رقیب خود نیست بلکه دنبال رقابت قانونی است.
عارف یادآورشد: اینکه برخی مرگ اصلاحات را می خواهند باید بدانند این نگاه هزینه نظام را بالا برده و موجب دلسرد شدن جوانان و مردم شده و برخی را رو در روی یکدیگر قرار می دهد لذا نباید به فکر حذف دو جریان حاکم در کشور باشیم.
 
وی اضافه کرد: حرکت در مسیر امنیت ملی و ترجیح منافع ملی بر شخصی و گروهی برای ما اصل است و هیچگاه خود را حق مطلق و رقیب را باطل نمی دانیم اما گروه رقیب هنوز در مسلمانی و نماز خواندن ما هم شک دارد.
 
عارف اظهارداشت: بدنبال غلبه بر رقیب به هر قیمتی نیستیم و با پایبندی به تعامل و اقناع اهل گفتگو هستیم و با عقلانیت و اخلاق مداری و چارچوب قانون در انتخابات شرکت می کنیم.
 
وی بیان کرد: حماسه ۲۴ خرداد سال ۹۲ با حضور مردم شکل گرفت و اگر بخواهیم این حماسه ماندگار شود باید در انتخابات اسفندماه امسال هم حضوری پرشور داشته باشیم لذا باید در این مرحله نیز به تکلیف خود عمل کنیم و پای صندوق های رای حاضر شویم.
 
مشارکت ۷۵ درصدی را رقم می زنیم
 
عارف از حضور پر رنگ اصلاح طبان در انتخابات آینده مجلس خبرداد و گفت: مردم باید با عزم جدی و مصمم تر در انتخابات شرکت کنند تا حماسه ای دیگر شکل بگیرید تا بتوانیم مجلسی هم سوی دولت را تشکیل دهیم.
 
وی اضافه کرد: خرد جمعی از نگاه ما حرف اول را می زند و باید در این دوره هم خودخواهی، منغعت طلبی را کنار بگذاریم و بدنبال ادای وظیفه خود باشیم تا مجلسی متناسب با شرایط کنونی شکل بگیرد و در راس امور و شان ملت باشد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: باید مجلسی شکل بگیرد تا در آن همه صداها شنیده شود و یار و شریک دولت باشد و از حق نظارت خود برای اصلاح امور هم استفاده کند و از سلیقه ای عمل کردن دور باشد.
 
عارف گفت: استیضاح، سوال اگر درست و در مسیر اصولی خود باشد میتواند تاثیرگذار بوده و برای مردم و نظام مفید باشد و باید مجلسی شکل بگیرد تا دغدغه آن راهبردهای ملی باشد لذا حضور افرادی توانمند، متعهد و متخصص در آن ضروری است.
 
وی اضافه کرد:بااین نگاه و تعیین شاخص ها، اصلاح طلبان به عنوان جریانی برخواسته از تفکرانقلاب اسلامی و اندیشه ناب امام راحل خود را پایبند ارزشهای انقلاب می دانند و حضوری قوی در صحنه خواهند داشت.
 
عارف تصریح کرد: دنبال یک مجلس برنامه ای هستیم تا از تک روی و رفتار سلیقه ای دوری کند و ما هم باید از منافع شخصی به سمت منافع ملی گام برداریم تا مردم منتفع شوند.
 
کسب اکثریت مجلس آینده دست یافتنی است
 
عارف یادآورشد: با عزم جدی برای کسب اکثریت مجلس آینده وارد صحنه می شویم و در راهبرد پیش بینی شده دنبال کسب ۲۰۰ صندلی مجلس آینده هستیم و اگر این دوره هم مانند انتخابات سال ۹۲ راهبردی باشد براحتی می توانیم به هدف برسیم و ۲۰۰ کرسی مجلس را نصیب اصلاح طلبان کنیم.
 
وی بیان کرد: راهبردهای اصلاح طلبان تلاش برای افرایش مشارکت حداکثری مردم تا حداقل ۷۵ درصد، خلق حماسه ای بهتر از سال ۹۲، پایبندی به قانون، قانون مداری، و احترام به رقیب است تا حماسه ای دیگر شکل بگیرد.

بخش نظردهی بسته شده است..