فرماندار یزد خبر داد:

آمادگی ستاد انتخابات برای ثبت نام داوطلبین مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی

فرماندار از آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان یزد برای ثبت نام از داوطلبین پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، دهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان یزد با حضور فرماندار و اعضای ستاد تشکیل شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با بیان اینکه از ۲۰ آذرماه با دستور وزیر کشور، فرآیندهای برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی آغاز شده است اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده اسامی ۳۰ نفر از معتمدین برای تشکیل هیأت اجرایی مشخص شده و برای تأیید به هیأت نظارت فرستاده شده است.

فرماندار یزد افزود: براساس ماده ۲۸ و ۳۲و۳۶ آئین نامه اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری حداکثر تا روز چهارشنبه ۲۵ آذرماه باید هیأت اجرایی مجلس خبرگان رهبری تشکیل شود.

وی بر تعامل و همکاری با هیأت اجرایی و هیأت نظارت در عرصه انتخابات تأکید کرد و گفت: هیأت های اجرایی و نظارت در امر انتخابات دارای نقاط مشترک بوده و تنها وجه افتراق آنها همان چیزی است که در قانون مشخص شده است.

" شاکری شمسی " خاطرنشان کرد: قطعاً در سایه همدلی و تعامل هیأت های اجرایی و نظارت شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و باشکوه خواهیم بود.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد با اعلام اینکه ثبت نام از داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان رهبری از روز پنجشنبه ۲۶ آذرماه آغاز می شود اضافه کرد: کاندیداها می توانند مطابق با شرایط اعلام شده در آگهی ثبت نام در مدت ۷ روز شخصاً و یا با معرفی نماینده به صورت کتبی در ساعات اداری به فرمانداری یزد و یا وزارت کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

" شاکری شمسی " از آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان یزد برای ثبت نام داوطلبین مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در محل ستاد انتخابات شهرستان در نظر گرفته شده و در این مدت با مشکلی مواجه نخواهیم بود.

فرماندار یزد در پایان خطاب به اعضای ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: همه فرآیندهای انتخابات " حق الناس " می باشد لذا باید مجریان انتخابات تمیهدات لازم را بیاندیشند تا خدشه ای به اعتماد عمومی جامعه وارد نشود، زیرا بزرگترین سرمایه اجتماعی دولت ،اعتماد مردم است که باید افزایش یابد.

بخش نظردهی بسته شده است..