نشست انتخاباتی استاندار سابق قم با اصلاح طلبان یزدی:

دو مرتبه با رهبر انقلاب در مورد رئیس‌دولت‌اصلاحات رایزنی کردم/ فلاح زاده را دفتر آیت ا… هاشمی به من معرفی کرد/پس از اطلاع از قتل‌های زنجیره‌ای از مسئولیت خوددروزارت اطلاعات استعفا کردم

استاندارسابق قم گفت که در راستای رفع محدودیت های رئیس دولت اصلاحات دومرتبه با رهبر انقلاب دیدار و در این خصوص رایزنی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش در جمع اصلاح طلبان و حامیان دولت در یزد حضور یافت و مواضع انتخاباتی خود را تبیین کرد.

وی در این جلسه با گرامیداشت حماسه ۲۴ خرداد ۹۲، گفت: مردم در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به داد انقلاب رسیدند و خوشبختانه آقای روحانی به پاس اعتماد مردم، اعتدال را به معنای واقعی کلمه در جامعه پیاده می‌کند.

 

صالحی منش با تاکید بر اینکه منطقه در شرایط خاصی بسر می‌برد، گفت: اگر برجام مورد توافق قرار نگرفته بود، امروز کشور در آستانه جنگ به سر می‌برد و لازم است امروز قدردان زحمات آقای ظریف باشیم.

وی با اشاره به آشنایی ۴۰ ساله خود با رهبر انقلاب هم گفت: چندسال فرمانده حفاظت از رهبری بودم و در مواقع مهم با مشورت ایشان امور را پیش می‌بردم.

 

صالحی منش در این رابطه گفت که به منظور رفع محدودیت‌های رئیس دولت اصلاحات دو مرتبه با رهبر انقلاب دیدار و در این خصوص رایزنی کرده است.

وی همچنین درخصوص مسئولیت خود در وزارت اطلاعات هم تصریح کرد که پس از اطلاع از قتل‌های زنجیره‌ای از مسئولیت خود استعفا کرده است.

 

حجت الاسلام صالحی منش در ادامه جلسه در پاسخ به سوالی در مورد چرایی به کارگیری استاندار سابق یزد بعنوان مشاور عالی خود گفت: دفتر آیت الله هاشمی، آقای فلاح‌زاده را به من معرفی کردند، معاونت استانداری را به او پیشنهاد دادم که نپذیرفت و در ‌‌نهایت بعنوان مشاور عالی مشغول کار شد، مدتی بعد هم بخاطر مسائل داخلی استانداری، آنجا را ترک کرد.

وی همچنین متذکر شد که آقای فلاح‌زاده به او گفته است در هر دو دور انتخابات به آقای احمدی‌نژاد رای نداده است.

 

استاندار سابق قم در بخش دیگری از سخنان خود درباره استعفا از استانداری گفت: انتظارات قوای دیگر از استانداری، برخی شرایط خاص در داخل استانداری و همچنین توصیه برخی بزرگان به استعفا منجر به کناره گیری من و آماده شدن برای انتخابات مجلس دهم شد.

این چهره یزدی تبار در پایان درخصوص مسائل استان یزد گفت: آب مهم‌ترین مسئله استان بشمار می‌رود و می‌بایست در اولویت پیگیری‌ها قرار بگیرد. همچنین ارکان مدیریت در استان یزد نیازمند تفاهم بیشتری است.یزدان نیوز

بخش نظردهی بسته شده است..