به همراه گزارش تصویری

عکس یادگاری دو کاندیدای انتخابات با یک اثر هنری خیریه

دکتر اعرافی کاندید احتمالی در انتخابات مجلس از حوزه تفت و میبد و به همراه زارع زاده کاندید احتمالی از حوزه یزد و اشکذر در مراسمی خیریه برای بیماران سرطانی با اهدای تابلو هنری گران قیمتی حضور داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  طی مراسمی تابلو "حسینیه سفید اشکذر" اثر مهدی دهقانی اشکذری که سال پیش به عنوان یکی از تقدیر شده در اولین سوگواره ملی عکس عاشورایی حسینیه ایران معرفی گردیده بود در بیمارستان سید رضا شاه ولی یزد با حضور ریس این بیمارستان، توسط زارع پور خیر اشکذری به مبلغ قابل توجهی خریداری شد.
مهدی دهقانی صاحب اثر، در اقدامی خداپسندانه تمامی این مبلغ را در راستای حمایت از بیماران سرطانی به رئیس بیمارستان سید رضا شاه ولی یزد اهدا کرد.
رئیس بیمارستان سید رضا شاه ولی یزد ضمن قدر دانی آر زارع پور و همه خیرینی که سعی در التیام درد بیماران را دارند به شرایط اقتصادی و هزینه‌های بالی بیماری‌های خاص به ویژه سرطان اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌ها و شرایط نامساعد اقتصادی در سال‌های اخیر، لزوم حضور پر مهر خیرین در کنار خانواده بیماران بیش از پیش احساس می‌شود.
گفتنی است مهدی دهقانی سال گذشته نیز نمایشگاهی با عنوان"هستی و نیستی" در راستای حمایت از بیماران سرطانی در یزد برپا کرده بود که سود حاصل از آن را به موسسه محک هدیه کرد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..