توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر صورت پذیرفت:

اجرای طرح داوطلب کار روستا در اشکذر + تصاویر

اجرای طرح داوطلب کار روستا به مناسبت روز جهانی داوطلبان در شهرستان اشکذر توسط داوطلبین بشردوست هلال احمر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / اعظم شهرستانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر اظهار داشت : داوطلبان با حضور در مزارع و باغات روستاییان اقدام به جمع آوری محصولات کشاورزی آن دسته از روستاییانی نمودند که به علت کهولت سن قادر به جمع آوری محصول نبودند و در اقدامی خداپسندانه محصولات این سالمندان را جمع آوری و به آنان تحویل دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر گفت: توسعه و تقویت خانه‌ های داوطلبی روستایی از مهمترین اهداف اجرای این طرح در روستاها است.

وی ترویج فرهنگ خدمت ‌رسانی در بین روستاییان، خدمت ‌رسانی به روستاییان نیازمند و محروم، کارآفرینی و کمک به خودکفایی روستاییان را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

شهرستانی افزود: اجرای طرح داوطلب کار روستا در راستای کمک به نیازمندان و سالمندان روستایی در کارهای روزمره و کشاورزی انجام و با اجرای آن بخش اعظمی از مشکلات کشاورزان بر طرف خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر با بیان اینکه توجه به محرومان و انجام اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه از رسالت ‌های اصلی هلال احمر است، اظهار کرد: تا کنون داوطلبان جمعیت هلال احمر از هیچ کمکی در راستای تحقق این امر خطیر فرو گذارنکردند.

وی در پایان اجرای طرح داوطلب کار روستا را یکی از طرح‌‌های بسیار خوب این حوزه عنوان کرد و گفت: باید در راستای اجرای این طرح توجه ویژه ای از سوی مسوولان و داوطلبان به روستاییان شود.

بخش نظردهی بسته شده است..