برنامه های باشگاه کرگ یزد تشریح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) محمد علی نگهی رییس هیات اسکواش استان یزد جهت به روز نگهداشتن تیم خواهان برگزاری اردوهای مشترک بین استان ها شد.

نگهی در مصاحبه با خبرنگار این مرکز جایگاه تیم لیگ برتری که با نام باشگاه کرگ یزد در سالجاری در لیگ برتر حضور دارد اعلام کرد  مقام دوم جدول و جایگاه تیم دسته اول استان را در رده اول جدول عنوان کرد.

وی ضمن تقدیر از مهندس ماهان یوسفی نژاد مدیرعامل باشگاه کرگ یزد که تیم لیگ برتر امسال را با نام استان یزد در لیگ برتر وارد کرد افزود در خصوص کیفیت لیگ نسبت به سال قبل  اقدامات آموزشی زیادی انجام می دهیم تا با تمرین های مختلف ورزشکاران مطرح تیم را به روز نمائیم.

نگهی در خصوص روند رو به رشد اسکواش افزود: در زمینه استعدادیابی و ارتقاء سطح بازیکنان رده های سنی پائین، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی ۳۰ نفره دختر و پسر زیر نظر هیأت نموده ایم و سعی داشته ایم در روند ارتقاء و رشد سطح بازیکنان از بهترین مربیان بدنسازی و متخصص و داورانی که صاحب امتیاز برتر مسابقات کشوری اسکواش هستند استفاده نمائیم.

وی در ادامه افزود: جهت به روز نگهداشتن تیم نیاز به اردوهای مشترک بین استان ها داریم. برنامه ریزی مسابقات از قبل اطلاع رسانی شود تا بتوانیم با مدیریت زمان، افراد را جهت تمرین و آماده سازی بهتر راهی مسابقات نمائیم.

تماشاگر

 

بخش نظردهی بسته شده است..