دانش افزایی مدیران مدارس علمیه یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) جلسه هم اندیشی و دانش افزایی مدیران مدارس علمیه یزد، در قالب دوره آموزش تربیت اخلاقی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین خانی، معاون تهذیب حوزه های علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نژاد مدیر آموزش و هماهنگی اعزام معاونت تهذیب حوزه با اعلام این مطلب، به اهمیت اخلاق و تربیت در حوزه اشاره و خاطرنشان کرد: پس از یک دوره مطالعه کاربردی در حوزه مهمترین راهبرد اثر گذار در عرصه تربیت در مدارس علمیه، دفتر امور تربیت اخلاقی به این نتیجه رسیده است که بهترین کار ایجاد حساسیت هایی بیش از پیش نسبت به مسائل تربیتی و اخلاقی در مدیران مدارس است که نتیجه این اقدام مستقیم به طلاب می رسد.

مدیر آموزش و هماهنگی اعزام دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب، با تاکید بر اینکه این دوره ها می تواند نقش به سزایی در ایجاد فضای اخلاقی و معنوی در حوزه ها داشته باشد، گفت: این  طرح بصورت کشوری در نظر گرفته شده و  با هماهنگی های بعمل آمده، اولین دوره طرح در استان یزد برگزار شد.

وی، تصریح کرد : در این دوره آموزش تربیت اخلاقی که به صورت کارگاهی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین حسین خانی، معاون تهذیب حوزه های علمیه، به ایراد مطالبی در خصوص مباحث تربیتی در ۴ بُعد معنوی اخلاقی، شناختی ، عاطفی و انگیزشی پرداخت.

حوزه نیوز

بخش نظردهی بسته شده است..