زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در استان یزد فراهم کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به آینده روشن حضور سرمایه‌گذاران خارجی در کشور و رویکرد مناسب سرمایه‌گذاران داخلی برای فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، گفت: باید با استفاده از خرد جمعی و ایجاد هماهنگی در مجموعه مدیریت استان، زمینه حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در یزد فراهم کنیم.

"علی نمازی" در جلسه هماهنگی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری که با حضور استاندار و سایر مسئولان اجرایی و اقتصادی استان در محل استانداری برگزار شد، لغو تحریم‌ها را یادآور شد و بر بهبود و جذب سرمایه‏گذاری خارجی در استان تاکید کرد.


وی گفت: باید متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان بتوانیم از حضور سرمایه‌گذاران خارجی بهره‌مند شویم.

نایب رییس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری یزد گفت: نظر به اهمیت بحث سرمایه‏گذاری در ماه‌های اخیر در کشور و تأکید نماینده عالی دولت در استان بر پیگیری مباحث سرمایه‌گذاری، نشست های هماهنگی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری به طور مستمر با حضور عالی‌ترین مقام اجرایی استان برگزار می‌شود.

نمازی تصریح کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان آمادگی دارد با همکاری سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، دوره‌های آموزشی سرمایه‌گذاری را برگزار کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ضروری است نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در مرکز یاد شده، دارای انگیزه کافی، مسلط به مباحث اقتصادی و سرمایه‌گذاری و زبان انگلیسی و آشنا به فرایندهای صدور مجوز سرمایه‌گذاری باشند.

به گفته وی، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان به منظور هدایت، حمایت، تسهیل و تسریع انواع سرمایه‏گذاری و فرایندهای تأمین مالی و ایجاد کانون واحدی برای پیگیری مباحث مرتبط با سرمایه‌گذاری در استان تشکیل شده و به زودی در محل جدید ساختمان مالیه قدیم مستقر خواهد شد.
 

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..