نشست آشنایی با شبکه آزمایشگاهی در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) نشست آشنایی با شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور با هدف معرفی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور در دانشگاه یزد برگزار شد.

در این نشست محمدرضا صمدزاده، مدیر شبکه‌ آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در دانشگاه یزد، به معرفی فعالیت‌های انجام شده آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یزد و بیان هدف‌گذاری انجام شده از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه برای عضویت آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه در شبکه شاعا و همچنین شبکه فناوری‌های راهبردی، پرداخت.

 

سید مصطفی میرحسینی نماینده شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور با بیان اهداف این شبکه، آماری از آزمایشگاه‌های عضو ارائه و شیوه‌نامه‌ها و حمایت‌های این شبکه از آزمایشگاه‌های عضو را تشریح کرد.

 

لازم به ذکر است، عضویت آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با نظر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و با هدف برخورداری از حمایت‌های شبکه مذکور در مسیر برنامه تقویت و توسعه زیرساخت‌های خدمات مطلوب آزمایشگاهی این دانشگاه در حال پیگیری است و در این خصوص محمدرضا صمدزاده یزدی و شهره کمال الدینی به ترتیب به عنوان مدیر و رابط این شبکه در دانشگاه یزد معرفی شده‌اند.

دانشجو

بخش نظردهی بسته شده است..