اقدامی عجیب در فرودگاه یزد+تصویر

بجای روضه خوانی در ساعت اداری وسط فرودگاه، یزد به فکر خدمت به مردم باشید

در یک اقدام عجیب دیگر از فرودگاه یزد، دعوتنامه ای برای حضور در روضه خوانی سنواتی این نهاد دولتی در ساعت اداری و در وسط سالن ترانزیت فرودگاه برای برخی مسئولان ارسال شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  سایت تابناک یزد گزارش داد:مردم استان یزد به شدت از وضعیت ارائه خدمات در فرودگاه یزد و همچنین نحوه خدمات دهی شرکت های هواپیمایی گلایه دارند و این مسئله بارها در رسانه های مجازی و مکتوب استان منتشر شده است و هر بار مسئولان فرودگاه یزد با برشمردن دلایلی همچون تحریم ها، خدمات شرکت هواپیمایی ربطی به فرودگاه ندارد و دلایلی از این دست سعی در پاسخگویی خاص داشتند.

در آخرین اقدام عجیب و خاص در فرودگاه شهید صدوقی یزد مسئولان این فرودگاه تصمیم گرفته اند از ساعت ۱۱ تا ۱۵ و در میانه ساعت اداری، مراسم روضه خوانی سنواتی در سالن ترانزیت زیارتی این فرودگاه برگزار کنند.

دعوتنامه این مراسم به همه مدیران دستگاه های دولتی استان ارسال شده است که گمان می رود مهمانان این مراسم صرفا مدیران دولتی باشند.

به نظر می رسد مسئولان فرودگاه یزد باید هدف و دلایل روشنی برای روضه خوانی در پیک ساعت کاری، در وسط سالن ترانزیت، با حضور مدیران دولتی با ده ها سوال دیگر در خصوص وضعیت خدمات رسانی در فرودگاه یزد برای افکار عمومی داشته باشند.

بخش نظردهی بسته شده است..