سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق خبر داد:

آشنایی جمعی از دانش آموزان با اقدامات ایمنی دربرخورد با حوادث

چهل نفر از اعضا کانون دانش آموزان هلال احمر مدرسه طلوع بافق از پست جاده ای سه چاهون بازدید کردند و ضمن آشنایی با تجهیزات امدادی, نحوه اقدامات ایمنی در برخورد با حوادث را فرا گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / جعفر حسن پور سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در هنگام رفت و آمد دانش‌آموزان در مسیر خانه و مدرسه تا حد زیادی حوادث را کاهش می‌دهد، اظهار داشت: نقش خانواده‌ها در این بین بسیار مهم‌ بوده که از این‌رو لازم است خانواده‌ها برای آموزش نکات ایمنی و بهداشتی به فرزندان خود وقت بیشتری بگذارند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق عنوان کرد : امیدواریم با همکاری دستگاه های مربوطه و آشنایی دانش‌آموزان با قوانین عبور و مرور شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در سطح استان باشیم چرا که هر گونه اقدام در راستای افزایش آگاهی دانش‌آموزان و ترویج فرهنگ ترافیک در بین آنها منجر به نتایج بسیار موثر و مثبت خواهد شد.

 گفتنی است در پایان این بازدید نجاتگران با پخش بروشورهای آموزش امداد و کمک های اولیه و آموزش مقابله با حوادث غیرمتقربه بین دانش آموزان حاضر, آن ها را هرچه بیشتر باامکانات و آموزش های هلال احمر آشنا نمودند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..