تاخیر در پروژه بام تفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: تاخیر در اجرای پروژه بام تفت، موجب بی اعتمادی سرمایه گذاران و مسئولان به طرح‌های این چنینی شده است.

محمدرضا تابش در بازدید از پروژه بام تفت و رسیدگی به مشکلات این پروژه اظهار داشت: دولت و مجلس از سرمایه گذاری در بخش گردشگری حمایت می‌کنند و به طور قطع فضای ایجاد شده در دولت یازدهم، رغبت سرمایه‌گذاران برای ورود به بخش گردشگری را مضاعف کرده است.

تابش یادآور شد: استان یزد از قطب‌های غنی میراث فرهنگی و گردشگری محسوب می‌شود که بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می تواند ارزش افزوده بالایی را نصیب استان کند.

وی تصریح کرد: آینده گردشگری در استان یزد با توجه به شرایط ایجاد شده در دولت یازدهم به ویژه وران پسا برجام، بسیار امیدوارکننده است که انتظار است مسئولان محلی با تامین زیرساخت‌ها و کنار گذاشتن برخی تنگ نظری‌ها، باعث رونق بیش از پیش صنعت گردشگری و توریسم در شهرستانهای استان و بنا به ظرفیت‌های موجود در هر منطقه شوند.

احتمال بهره برداری از پروژه بام تفت ظرف ۴ سال آینده

تابش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طولانی شدن پروژه بام تفت موجب ایجاد حس بی اعتمادی در سرمایه گذاران و مسئولان استان شده است، عنوان کرد: اجرای به موقع تعهدات توسط مجریان پروژه می تواند سبب رفع این فضای ذهنی شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس همچنین در مورد مشکلات پروژه بام تفت که باعث توقف چند ساله آن شده بود، ضمن مذاکره با مسئولان مربوطه، در مورد لزوم رفع مسئله زمین و صدور موافقت‌های اصولی، قول مساعد داد تا در صورت اجرای تعهدات توسط مجری، مسائل یاد شده حل و فصل شود.

در این بازدید که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز حضور داشتند، در مورد رفع برخی از نیازهای پروژه در ازای اقدام و تامین سرمایه توسط مجریان طرح برای بهره برداری از پروژه طی مدت چهار سال تصمیماتی اتخاذ شد.

منبع: مهر

۱ دیدگاه

  • ياسين

    دقيقأ درست گفته تابش. تا دلتون بخواد از اين پروژه ها زياده تو يزد! تله كابين دره بيدان و پارك آبي يزد و چنتدين پروژه ديگه كه مثل بام تفت تاخير زيادشون و يا حتي تعطيلي باعث شده كسي در يزد به هيچ پروژه اي خوشبين نباشه