کلید خوردن جلسات محفلی اصولگرایان:

آغازفعالیت سیاسی پزشک مشهور یزدی برای نامزد اصولگرایان در انتخابات مجلس

آنگونه که شواهد نشان می دهد یکی ازپزشکان جراح ومشهور یزدی باردیگر برای تبلیغات یک از نامزدهای اصولگرایان به صحنه سیاست باز گشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) برخی شبکه های اجتماعی در همین زمینه خبر داده اند که جلسه ای با حضور و مدیریت دکتر( ف )ریس ستاد انتخاباتی یکی از نمایندگان اصولگرای استان یزد در منزل یکی از معتمدین شهر مهریز برگزار شده است.

این پزشک مشهور با شروع بکار دولت حسن روحانی بنا به دلایل نامعلوم تکمیل بیمارستان خود را در یزد نیمه کاره رها نمود و بعد ها با انتقاد شدید از عملکرد دولت از اینکه او رایاری ننمودند به اشخاص دیگر واگذار کرد.

تابناک

۱ دیدگاه

  • aseman

    دست از این کارات بردارسایت بزدی نیوز:
    آیا سخنان عضو جبهه پایداری با مجوز در یزد انجام می شود؟/تبلیغات زودرس انتخاباتی یک نامزد انتخاباتی/انتقاد شدید از دولت ،تاکتیک انتخاباتی اصولگرایان
    والله نمیداتستیم برای سخنرانی در مسجدهم باید مجوزگرفت
    به نظر می‌رسد متولیان این سایت که به تازگی از حاتم‌بخشی صد میلیون ریالی دولت یازدهم بهره‌مند شده‌اند و ادعای دموکراسی و آزادی بیانشان، گوش فلک را کر کرده بهتر است به جای تعقیب سیاست بستن دهان منتقدین از طریق مجوزخواهی برای هر اقدامی، صرفا به تبلیغ مواضع خود بپردازند تا مرتکب چنین گافهایی نشوند.
    بابا این پولا خوردن ندارد