سخنان تندعضو جبهه پایداری در یزد:

آیا سخنان عضو جبهه پایداری با مجوز در یزد انجام می شود؟/تبلیغات زودرس انتخاباتی یک نامزد انتخاباتی/انتقاد شدید از دولت ،تاکتیک انتخاباتی اصولگرایان

قاسم روانبخش عضو ارشد جبهه پایداری که چند وقت پیش کاندیداتوری خود را برای انتخابات مجلس در استان یزد اعلام کرد اخیرا فعالیت های زودرس انتخاباتی خود را آغاز کرده است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) این سخنرانی های  تند این عضو جبهه پایداری در استان یزد معلوم نیست که آیا با مجوزهای مربوطه صورت می گیرد یا خیر؟البته پیگیری های خبرنگار یزدی نیوز حکایت از آن دارد که این فعال سیاسی اصولگرا تاکنون برای دریافت فعالیت های سیاسی خود به کمیسیون سیاسی استانداری و فرمانداری مراجعه نکرده است!

بخشی از صحبت های روانبخش که در سایتهای وابسته به این فعال سیاسی انتشار یافته است به شرخ زیر است.

صالحی می گوید ما شروع کردیم و تعداد سانتریفیوژها  را کاهش دادیم  بعد ازظهر همان روز کمالوندی می گوید ما چنین کاری را انجام نداده ایم.

قاسم روانبخش طی سخنانی در مسجد فاطمه الزهراء یزد ادامه داد: صحبت های رئیس جمهور در جمع مطبوعات خیلی کم لطفی بود و بعضی از دستگاه ها را مورد حمله قرار داد، برخی با پول ملت، بیت المال و حاکمیت اداره می شوند و با پول حاکمیت علیه افتخار حاکمیت و با پول دولت علیه دولت منتخب مردم مطلب می نویسند.

وی تصریح کرد: بعد  آشنا مصاحبه می کند که ما یارانه ای که می دهیم به اندازه ای است که نقد نمایند هر چه کمتر نقد کنند بیشتر پول می دهیم.

روانبخش اظهار کرد:  در سخنرانی رئیس جمهور حتی به دستگاه های قضایی حمله شد که دستگاه های قضایی باید مآمن جامعه باشند اگر نمک فاسد شد کار بسیار سخت می شود که به قول آیت الله لاریجانی این حرف را به خودتان هم بزنید این حرف اگر افترا نباشد توهین است حالا واقعا ما برویم ۱۰  تن اورانیوم بدهیم و به جایش کیک زرد بگیریم این افتخار ملی است که علیه آن ننویسند.

عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت:  رئیس جمهور گفته « عده ای انقلابی گری می کنند اما انقلابی بودن به معنای اخلاق است و مردم ما انقلاب کردند که اخلاق اسلامی در کشور حاکم باشد موازین اسلام در کشور معیار شود خون ، اموال و آبروی مردم محفوظ بماند،» انقلابی بودن به معنای دروغ نگفتن به دیگران و تهمت نزدن می باشد؟ به جای امید دادن به مردم اعتماد دادن به مردم از پایگاه یک بخش از حکومت به پایگاهی دیگر حمله می نماید؟  در جمع مطبوعات با همسر مازندرانی (یکی از فتنه گران) دیدار می نمایند و می گویند ما برای آزادی آن ها تلاش می نماییم این ها سرمایه های ملی هستند؟ انقلابی گری است.

 

۴ دیدگاه

  • ناشناس

    چون از ما بهتران هستند مشکلی نیست بقیه شروع نکنند.این هم مسلمانی پایداری ها!

  • sa

    سلام …. شعور رسانه ای نداری کی میگه کار سایت بکنی کدام روحانی تا بحال مجوز برا سخنرانی گرفته
    که این اولیش باشه

  • ناشناس

    sa اولا ایشان رسما و قبل از شروع زمان رسمی انتخابات حضور خود را اعلام کرده پسن دیگر به عنوان روحانی سخنوری نمی کند بلکه به عنوان یک کادیدای مجلس هدفدار اقدام به تخریب دولت وآماده کردن جو برای کسب رای اقدام می کند ثانیا او که از بیت المال و عدالت صحبت نکند از گرفتن وام ۲۷ میلیاردی جهت کارخانه کاشی خواهر زاده اش صدرا سرام که در حقیقت بخشی از سهام نیز به نام اطافیانش کرده هیچ نمی گوید

  • عبدالله

    سلام می دونم این پیام را نمی گذارید ولی لا اقل برای خودتون خوبه بخونید؛ یزدی نیوز خیلی ناشی است خوب است مشاور رسانه ای بگیرید چرا آبروی ما اصلاح طلبان را می برید این حملات حساب نشده به عضو فعال جبهه پایداری که به ضرر ماست شما این پایداری ها را نمی شناسید اینا در میان مردم پایگاه دارند استدلال و منطق قوی دارند عصبانی هم نمی شوند بابا لااقل کمی با شورای اصلاحات مشورت بگیرید