نماینده اردکان عنوان کرد:

انتقال آب از خط دوم و خلیج فارس مهمترین خواسته مردم یزد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در انتقال آب از خط دوم و خلیج فارس ونیز تقویت زیرساخت های گردشگری خواسته مردم استان یزد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) محمدرضا تابش فزود: انتظار مردم دارالعباده و دارالعلم یزد به عنوان کانون فرهنگ و تمدن و امنیت و ثبات کشور، توجه افزون تر مسئولان به حل مشکلات مهم منطقه از جمله تسریع در انتقال آب از طریق خط دوم، خلیج فارس و حمایت اساسی از صنعتگران و کارآفرینان در فرآیند خروج از رکود و جلوگیری از بیکاری کارگران است.

وی اضافه کرد: شرایط پسا توافق که افق امید بخشی برای حل مسائل اقتصادی و بین المللی بوجود آورده، خوشبختانه منطقه یزد را در معرض امواج پرشتابی از گردشگری قرار داده است.
این نماینده مجلس اظهار کرد: این موقعیت ایجاب می کند که زیرساختها و تسهیلات لازم برای این مهم توسط دستگاههای ذیربط فراهم شود.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی پیرامون حوزه انتخابیه اردکان تصریح کرد: خوشبختانه اردکان، نگین کویر ایران در مدار توسعه صنعتی قرار گرفته است و اکنون برای پیشبرد توسعه پایدار این منطقه، باید بر اساس استانداردهای جهانی سه پایه رشد اقتصادی، بهبود وضعیت اجتماعی و حفظ محیط زیست دستور کار همه مسئولان در منطقه قرار گیرد.
تابش تاکید کرد: افزایش سهمیه آب انتقالی و احداث منابع جدید ذخیره آب با توجه به وضعیت بسیار نامناسب منابع آب موجود، ارتقای درجه انتظامی منطقه به سبب گستردگی شهرستان و سکونت اتباع بیگانه و مهاجرپذیری منطقه ضرورت دارد.
وی طراحی ایجاد شهرجدید ، توسط وزارت راه و شهرسازی، تلاش برای افزایش سرانه مراکز بهداشتی و تفریحی و تحقق مطلوب تر خواسته های جامعه کارگری و رفع مشکلات کارآفرینان در این فرایند از مسئولان را خواستار شد .
اردکان با ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..