معاون سیاسی وزیر کشور:

برنامه‌ای برای تغییر استانداران و فرمانداران نداریم

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: برنامه‌ای برای تغییر استانداران و فرمانداران نداریم، اما پیوسته در حال ارزیابی عملکرد آنها هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) «محمدحسین مقیمی» افزود: استانداران و فرمانداران نمایندگان عالی دولت در استان‌ها و شهرستان‌ها هستند و باید به دنبال اجرای شعار‌ها سیاستهای دولت باشند. در غیر این صورت امکان تغییرشان وجود دارد.

معاون سیاسی وزیر کشور که در حاشیه جلسه آموزش تکمیلی ویژه فرمانداران شمال و شمالغرب کشور سخن می‌گفت، دراین باره بیان کرد: وزارت کشور برنامه‌های آموزشی مدونی برای فرمانداران دارد که این جلسه هم یکی از آنهاست که به میزبانی آذربایجان غربی برگزار می‌شود؛ همچنین جلسه دیگری در رابطه با انتخابات نیز در بندرعباس برگزار در حال برگزاری‌ست.

مقیمی با بیان اینکه روز ۲۶ آذر زمان ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری و ۲۸ آذر نیز زمان ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی‌ست، افزود: برای برگزاری انتخابات آمادگی لازم را داریم البته کمبودهایی داریم که درحال رفع آن هستیم.

وی درباره، الکترونیکی شدن انتخابات در حوزه‌های مختلف نیز اظهار کرد: این امر نیازمند کارهای سخت افزاری، نرم افزاری و تعیین حوزه‌های انتخاباتی‌ست؛ البته برخی اقدامات انجام گرفته تا یک سوم رای‌گیری‌ها به صورت ماشینی برگزار شود.

بخش نظردهی بسته شده است..