نماینده سابق یزد:

جمع موافق باشد کاندید می شوم/افرادی قوی تر از من در صحنه حاضر شوند

من تلاشم این است که افرادی قوی تر از من در صحنه حاضر شوند. اگر انشاالله این دوستان حاضر شوند قطعا من هم به آن ها کمک می کنم اما اگر لازم شد و در صورتی که جمع موافق بود و فضا اقتضا داشت آماده شرکت در انتخابات و خدمت به مردم هستم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) علی اکبر اولیا، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با  یزدنگاه در مورد لیست واحد انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: «تا آنجا که من اطلاع دارم بنابر رسیدن به لیستی واحد است و گمان می کنم مشکلی برای رسیدن به آن نیست و تفرقی در مجموعه اصلاح طلبان وجود ندارد.»

همچنین او در ادامه گفت موافق سر لیستی محمدرضا عارف در لیست اصلاح طلبان است. دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از پیش بینی در مورد عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداها امتناع کرد و گفت که در این مورد نمی تواند پیش بینی کند. 

اولیا در مورد اظهار نظر باهنر، نایب رییس مجلس که به تازگی گفته است خدا نکند اصلاح طلبان معتدل هم به مجلس راه پیدا کنند بیان داشت: با شناختی که از آقای باهنر دارم این نقل قول از ایشان درست نیست و با شناخت من از ایشان منطبق نیست. علی اکبر اولیا در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح طلبان و به تبع آن اصلاح طلبان یزدی انتخابات مجلس خبرگان را جدی نگرفته اند اظهار داشت: من اطلاع دقیقی ندارم اما فکر نمی کنم برنامه ای نداشته باشند. در تلاش هستیم کاندیداهایی که مناسب باشند را معرفی کنیم.

نماینده سابق مردم یزد و صدوق در مورد احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس گفت: من تلاشم این است که افرادی قوی تر از من در صحنه حاضر شوند. اگر انشاالله این دوستان حاضر شوند قطعا من هم به آن ها کمک می کنم اما اگر لازم شد و در صورتی که جمع موافق بود و فضا اقتضا داشت آماده شرکت در انتخابات و خدمت به مردم هستم.

بخش نظردهی بسته شده است..