نشست رئیس سازمان امداد و نجات با استاندار یزد

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از پایگاه امدادی - ستادی، آشیانه پروازی، واحد آنست و واحدهای عملیاتی استان یزد بازدید نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و هییت همراهی در ادامه بازدید خود از جمعیت هلال احمر استان یزد در استانداری یزد حضور یافته و جلسه ای با حضور استاندار و معاون عمرانی استاندار وی هی برگزار کردند.

در این جلسه ضمن تاکید بر مرتفع شدن مشکلات پروژه پایگاه امداد هوایی این استان، بر گسترش پروژه در قالب طرح استانی اسکان اضطراری، رفع مشکل پایگاه‌های کانکسی و همکاری استانداری با هلال‌احمر در تهیه طرح آمایش سرزمینی پایگاه های استان یزد تاکید شد.

در این نشست میرمحمدی استاندار استان یزد از خدمات هلال احمر در طول سال تقدیر  تشکر نمود و اظهار داشت : هلال احمر و مدیریت بحران برای رفع  مشکلات  پایگاه امداد هوایی باید با هم هماهنگ باشند و شاهد راه اندازی هرچه زودتر پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان یزد باشیم.

دکتر چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ادامه این جلسه با ارائه گزارشی از آشیانه و پایگاه امداد هوایی یزد گفت : باید تمام زمینه سازی های لازم از طرف استان انجام شود تا شاهد  حضور بالگرد در استان یزد باشیم.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..